Sofias synsvinkel
Alarmen ringer, jeg står op og tager på. Jeg går nedenunder der hænger en seddel på køleskabet jeg går hen tage den ned og læser den der står " godmorgen Sofia vi er begge kørt på arbejde men du kan jo bare tag noget med du må en rigtig dejlig og skøn første skole dag og vi glæder os til at høre om den i aften knus❤️"
Wow sødt, måske de ikke er Så slemme alligevel. Men jeg tager bare et æble, og går ud af døren og går enlig om på skolen.
(Omme på skolen)
Jeg står ude foran døren til min nye klasse, jeg er ret nervøs, klokken har ikke ringet i nu så jeg venter på læren, kl ringer og læren kommer vi går ind i klassen sammen " så børn kan i sit jer ned" jeg kigger over på en drenge gruppe der er Marcus og Martinus med i, de giver mig elevator blikket de ligner nogen være fuckboys så dem skal jeg holde mig væk fra. " idag ved i jo vi får en ny pige klassen kan du fortælle om dig selv" " ja åh jeg hedder Sofia mynte og jeg 14 år, jeg kan godt lide at danse og lave nogen fede gymnastik spring" " ja tak Sofia nogen spørgsmål?" " ja Martinus" " er du single" " ja og hvis jeg ikke var vil det heler ikke rage dig" " Sofia du kan enden sætte dig ved Marcus eller Victor. Jeg skal i hvertfald ikke sidde med Marcus så jeg vælger ham der Victor han ligner en nørd men det er bedere en Marcus.
(Marcus synsvinkel)
Der starter en ny pige i klassen i dag drengene og mig har alle sagt dips hvis det er en lækker en. Hun kommer ind i klassen med vores norsk lære og damn siger jeg bare hun er fanme hot. Martinus spørg hende om hun er single og hun svarer ja men hun er virker flabet det kan jeg godt lide, men da læren sagde at hun enden skulle vælge mig eller Victor valgte hun Victor og han er altså verdens største nørd, så hun må helt sikkert ikke kunne lide mig.
Undskyld virkelig undskyld for jeg ikke har opdateret jeg har overhovdet ikke haft tid der er sket så meget, jeg er lige blevet konfirmeret så vi har skulle planlægge meget, jeg har været på ferie, jeg har været meget sammen med nogen venner, men jeg har også vundet meet and greet til den koncert med marcus og Martinus i Kristiansand så jeg har været lidt meget oppe at køre men jeg skal nok love at få opdateret håber stadig i vil følge med!❤️
YOU ARE READING
Fuckboy (M.G)
FanfictionHvad sker der når hun flytter i plejefamilie? Hvad sker der når hun bliver svigtet endnu engang ? Hvad sker der når der kommer nogen fuckboys ind i hendes liv? Hun har dårlig selvtillid hun cutter har selvmordstanker men bliver der ved eller måske v...