🔜 trofors Kapitel 3

230 9 5
                                    


Sofias synspunkt

Jeg hører Signe kalder altså vores  leder, hun siger skal jeg stå op så det gør jeg self,  jeg tager min hverdags make up på og så noget slap af tøj (billedet øverst) også går jeg ned jeg er heler ikke særlig sulten idag så jeg sætter mig bare ind i fælles stuen for at se noget tv.

Da klokken bliver 11:45 bliver jeg hentet af min pleje familie, Plejemoren hedder Anna og plejefaren hedder hans Peter og de virker mega søde. Jeg får pakket alle mine ting ud i bilen og får sagt farvel til de voksne også kører vi ellers bare, da der var gået et kvarter falder jeg i søvn, jeg sover faktisk vildt godt ind til Anna vægger mig og siger vi er der nu, jeg går ud af bilen og ser nogen drenge spille fodbold ved siden af os i det hvide hus. Men går hurtigt ind i huset, jeg går op på mit værelse og det er vildt pænt der hører både et badeværelse til og et Walk in close( staves) 

Jeg går direkte  hen i sengen og det er en dobbelt seng så den er vildt  stor, jeg falder hurtigt i søvn igen, men bliver vægget et kvarter efter fordi vi skal spise, jeg var hller ikke særlig sulten nu men spiser lidt for at være høflig, vi snakker hygger og jeg hjælper med at rydde af bordet, efter vi har hjælpet hinanden med at rydde af  bordet går jeg op på værelset for skal allerede starte på trofors skole i morgen. Så ser lidt Netflix og går ellers bare i seng.


Hej folkens kort kapitel igen sorry men stadig i vil læse den, den måske også lidt kedelig i starten men der skal nok ske mere.❤️💕☺️


Fuckboy (M.G)Where stories live. Discover now