Bu adamda kimdi ya ama artık buradan yani çöplükten çıkıyordum .Hayata artık başka bir gözle bakıyordum .
Ama uyuşturucu kullandığımı ona söylemiyicektim . O sır benimle beraber olucaktı.ölüm gibiydi bu. Çöplüğümde uzanmış buranın n kadar kötü olduğunu düşüyordum . Kızlığıma alan babamı düşünüyordum .
Bavulumu hazırlamış amca şahısını bekliyordum .Ama eğer gelmeseydi Annem gibi bu sefer kendimi uyuşturucunun ellerine gömücektim.
Telefonum çalıyordu .Şu gereksiz aleti aldım ve açtım arıyan amcamdı .Açtım "efendim amca"
" anabella neredesin kızım" bir saniye bana kızım dedi .Bu kelimeden o kadar nefret ediyordum ki dünyadaki kimse bunları anlayamazdı.
"Tamam geliyorum bekle"demiştim .Daha şimdiden kendine amca dedirtmeye çalışıyordu .Amca şahısı ya sabır ya selamet .
Nihayet gelmişti .Yalnız arabası bayağı kıyakmış yani bmv ufffff be hayat sadece amcama gülmüş gibiydi . Bize ne zaman gülmüştü ki .Yavaş yavaş inen adama bakıyordum. Uzun boylu kır saçlı karizmatik bir adamdı bu adam acaba amca mıydı ?
Yanıma yavaş yavaş geliyordu .
"Merhaba anabella ben amcan " içimden bastır kızım diyen atardamarımı susturmalıydım
Devamı gelmesi için lütfen oy veriniz 😃😃sizi çok seviyorum okurlarıma çok teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babamın işkencesi
RomanceOkurken acıyı hissediceksiniz .en buyuk askı .İKİ acılı kalbi❤❤❤❤❤❤