BÖLÜM 2
‘Tanrım! Ben bir dâhiyim!’ Baekhyun bana bakmış gülerek kendine övgüler yağdırmaya devam ediyordu, köşeden bana hayretle bakan Kyungsoo ve Jia’yı görebiliyordum, bu görüntüyle içim umutla dolmuştu. Tanrım gerçekten de bir erkeğe mi benzemiştim? Hızla Baek’i önümden çekip aynanın önüne koştum.
Vay canına! Yixing’in biraz kısa ve gamzesiz hali karşımda duruyordu, gerçi hala bu Yixing’in benden daha güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyordu ama-ne kızken ne de erkekken onun yanında çirkin ördek yavrusunu geçemiyordum. Herhalde annemin karnındayken tüm güzel genleri kendi alırken bana çürük olanları bağışlıyordu, oh minnettarız yüce Yixing! Bu düşünceyle yüzümü buruştursam da sırası değildi mutlu olmalıydım!- ona çok benziyordum. Saçımın peruk olduğu bile belli değildi, kısa kahve kahküllerimle oynadım, tanrım hem yakışıklı hem de sevimli bir halim vardı, Yixing’den yıllardır gına gelmese şu an kendime aşık olabilirdim! Bu saçma düşünceyle kafamı salladım, olaya konsantre ol Fei! Belki ondan biraz daha esmerdim ama yaz dönüşü fazla güneşlenmiştim, o bebeğim bu beni seksi bile yapmıştı! Evet kabul etmeliydim Baek harika bir iş çıkarmıştı ve bunun için ne isterse yapacaktım! Tanrım sana hayranım Byun Baekhyun!
‘Kızların kalbini yakmamaya çalış, onlara acıyorum.’ Baek yanıma gelip kolunu omzuma attı. Bu lafına gülmeden edememiştim, haklıydı ben bile kendime aşık olma tehlikesi geçirmişsem onlar ne yapacaktı? Şimdi Yixing’in egoist tavırlarını anlayabiliyordum, tüm genleri zamanında ona bırakmamalıydım, ah saf ben!
‘Sana borçlandım dikdörtgen dudak’ diyerek karnına hafifçe dirseğimle vurduğumda numaradan karnını tutup bana söylenmeye başlamıştı bile.
‘Abartma Baekkie ve sen! Yixing bana pas vermediğine göre benimle çıkmalısın!’ Jia ellerimi tutup gülmeye başladı. Aptal kız!
‘Her şey güzel ama onları ne yapacaksınız?’ Kyungsoo’nun sözleriyle herkes bakışlarını bana çevirmişti. Neye bakıyordu bunlar? Bakışlarını izlediğimde… Tanrım! ‘Seni sapık!’ diyerek kafasına bir tane geçirmiştim bile. Kafasını tutup dudaklarını büzdü. ‘Acıdı!’ Pekala Kyungsoo haklıydı bu göğüsler bir an önce gitmeliydi.
Jia gözlerini devirdi. ‘Sararız sorun değil ben hallederim.’ Gülerek ona baktım.
Onları çok seviyorum! Küçüklüğümüzden beri ayrılmaz 4lüydük. Gürültücü arkadaşlarımla tanışmadınız daha değil mi?
Baek içimizde içi en kıpır ve haylaz olanıydı, bu ufak tefek haline aldanmak gibi bir hataya düşenin vay haline… Kızınca en iri yarı 5 kişiyi aynı anda yere serecek kadar güçlüdür. Ama onu tanımlamak için bir şey seçmem gerekse*eyeliner* derdim. Evet bu şeker görüntüsünü biraz çekici yapmak için gözlerini boyamadan evden dışarı adım atmazdı, yaklaşık 10 yıldır birbirimizi tanısakta onu küçüklüğünden beri makyajsız halde gördüğümü pek hatırlamam. Daha 7 yaşındayken doğum günü partimin olduğu gece bizde kalmıştı ve sabah bile gözleri boyalı bir Baek ile güne merhaba demiştik. Beni anlıyorsunuz değil mi? Başkaları eyeliner denince ne anımsar bilmiyorum ama benim için tek anlamı vardı, o da Byun Baekhyun!
Jia, grubun ikinci bahtsız kızı. Neden mi bahtsızız? Aslında ben bu sıralamaya pek girmiyordum, hep asi olan olmuştum ama Jia daha narindi, benim tersime hep güzel giyinmeyi seven bakımlı biri olmuştu ve ne denirse hayır diyemezdi. Ailesi onu sosyetenin bir parçası yapmayı az uz başardıysa da ben hala onun içindeki asi yönün alevleneceğini biliyordum. Hadi ama kim ailesinin çizdiği yönde gitmek isterdi ki? Hem zavallı Jia yıllardır Yixing’e tutkun olmasına rağmen ailesi onu çoktan başka biriyle nişanlamıştı bile, bazen ona üzülüyordum ama buna bir son vermekte onun elindeydi değil mi? Canı sıkkın olsa da gülümser, kriz anlarımda beni kendime getirirdi. O benim için bir sığınaktı ve ona sahip olduğum için tanrıya minnettardım.
Ve son üyemiz Kyungsoo… Ah pekala aramızda kendisi ilk aşkım olur . Bana futbolu sevdirende o olmuştu, gençler liginde nasıl koşturup beni hem kendine hem de futbola aşık etmişti bilmiyorum. Ondan etkilendiğim için mi futbolu sevmiştim? Ya da topla dans edişini izlerken futbola doğan tutkum mu beni ona aşık etmişti? Kim bilir ama biz tamamen umutsuz vakaydık, o yüzden içimde oluşan bu duyguyu kimseye söylemeden tekrar maziye gömmüştüm. Hadi ama baksanıza pişman değilim o benim için bitmeye yüz tutacak duygularla sevilecek birinden daha değerli. – O büyük gözleri ve kalp dudaklarıyla benden daha güzel olması da cabası, evet bu ilişki zaten yürümezdi.- Fazla titiz olsa da hepimizden çok dağıtır ortalığı, yemeklerini tadınca cennet ayaklarınızın altında sanırsınız ve gülümsemesini görenlerin kalbi duruyor galiba.-Evet Bayan Choi’ye güldükten sonra kadın kalp krizi geçirmişti, bunu hiç düşünmemiştim. Zavallı kadın.- Tamam tamam susuyorum ayrımcılık yapmamalıyım.
Evet aslında birbirimizden çok farklı kişiliklerimiz olsa da bir arada büyüdük ve her an birbirimizin yanında olacak kadar da koruruz birbirimizi.
‘O halde bir tek ses ve davranışlar kaldı. Yixing gibi konuş.’ Baek heyecanla elini çırptığında gözlerimi devirdim. Aslında bu konuda idmanlıydım, bizim biricik örnek evlat diye nam salmış Yixing’imiz için defalarca telefonda sesini taklit etmiş ve okula ya da annemlere hasta bla bla olduğuna dair yalanlar söyleyerek savuşturmuştum. Ben gerçekten saf olanmışım ama hala her defasında sevgili ikizime yardım etmeye devam ediyorum, saf Fei!
‘Merhaba ben Zhang Yixing, iyi anlaşalım. ‘diyerek Kyungsoo’ya göz kırptım. Hepsi bana bakıyordu ve bir anda kahkaha atmaya başladılar, Kyungsoo hariç, o ise kaşını kaldırmış bana bakıyordu.
‘Ne?’ Omuzlarını silkti. ‘Bu iş gittikçe ürkütücü olmaya başladı, Yixing karşımda gibi hissediyorum.’ Bu beni gülümsetti, gerçekten yapabilirdim değil mi? Evet bekle beni Changdo Lisesi ben geliyorum!
supernaturel~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She's the Man~✔
Roman pour AdolescentsFei küçüklüğünden beri ayağından topu düşürmeyen futbol aşığı bir kızken ikiz kardeşi Yixing'in hayali bir grupta özgürce yazdığı şarkıları insanlara duyurabilmektir. Ailesi seçkin zenginlerden olan ve hanım bir kız olması için yetiştirilen bu kız t...