Κεφάλαιο 3

52 8 9
                                    

Καθώς οι δύο μας ήρωες έκλειναν έναν ολόκληρο μήνα μαζί, η Δανάη σκεφτόταν πως θα πει στην μάνα της ότι γνώρισε ένα παιδί από την Κύπρο και εκτός από αυτό τα έχουν κιόλας.
  Η κ. Σοφία (η μητέρα της) ήταν πολύ περιφανη για την κόρη της. Πάντα όταν έβαζε έναν στόχο η μικρή Δανάη τον πραγματοποιουσαι.
Όμως αυτή τη φορά δεν ήταν σίγουρη για την αντίδραση της μητέρας της..

*****το επόμενο πρωί *****

Κ.Σ: Δανάη ήρθε η ώρα να ξυπνήσεις για το σχολείο

Δ:Δεν θα πάω σήμερα σχολείο μαμά.. Είμαι πολύ κουρασμένη...

Κ.Σ:Χμμμ.. Κάτι μου λέει πως κάτι σε απασχολεί.. Για πες μου μικρή μου.
Η Δανάη καθησε στο κρεβάτι της και προσπάθησε να το πει στην μητέρα της...

Σ:Μαμά... Αν σου έλεγα μια μέρα ότι βρήκα αγόρι.. Το οποίο είναι ένα υπέροχο πλάσμα αλλά είναι λιγουλάκι μεγάλος και μένει μακριά... Τι θα έκανες?

Κ.Σ: κ. Δανάη θα σας παρακαλούσα να μου μιλήσετε έξω από τα δόντια,της είπε

Δ:Φφφ..μαμα... Τα έφτιαξα με ένα αγόρι...τον λένε Άρη είναι 17,μενει στην Κύπρο και είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί ποτέ στην ζωή μου

Κ.Σ:Μονάκριβή μου κόρη.. Αυτο σε απασχολούσε ολο το βράδυ?

Δ:Ναι μητέρα.. Βλέπεις.. Δεν ήξερα πως θα το πάρεις

Κ.Σ: Μπουμπούκι μου θέλω να ξέρεις πω εγώ και ο πατέρας σου σε μεγαλώσαμε σαν πριγκίπισσα και πριγκίπισσα θέλουμε να σε έχουν..

Δ: Αγαπημένη μου μητέρα.. Με κάνει ευτυχισμένη, της είπε, και ας μένει μακριά, μαζί του νιώθω ότι έχω ένα ολόκληρο κάστρο να κυβερνάω...

Κ.Σ:Αντε να δούμε τώρα πως θα το πούμε και στον πατέρα σου... Έτσι και σε στεναχωρησει τον έχω ικανό να φέρει μέχρι και το fbi μικρή μου..

Δ: χαχαχαχα... Μαμά.. Είμαι χαρούμενη μαζί του σου λεω αλήθεια

Κ.Σ: σε πιστεύω γλυκιά μου.. Και μην ανησυχείς θα μιλήσω εγώ στον πατέρα σου στο τηλέφωνο.. Εσύ όμως ντύσου γρήγορα η ώρα πήγε 8:00

Η Δανάη πρώτα έστειλε στον Άρη της "καλημερα" και μετά ντύθηκε για το σχολείο

Άραγε ποια να ήταν η γνώμη του πατέρα της Δανάης για την σχέση της με τον Άρη?

----------------------------------------------------------
Γειά σας και πάλι ❤️
Λοιπόν αυτό είναι άλλο ένα κεφάλαιο της ιστορίας μου και ελπίζω να σας αρέσει... Μην ξεχνάτε τα αστεράκι γιατί με βοηθάει στα να συνεχίσω την ιστορία ή και σχόλιο για την γνώμη σας....
Ευχαριστώ πάρα πολύ ❤️❤️
Φιλουθκια 😉😂😘

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jun 26, 2017 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Η αλλαγή Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora