Bir insanın boğazı neden düğüm düğüm olurki.. Yutkunamaz, konuşamaz, sebebini anlayamaz. O düğümler su içsen geçmez, yemek yersin geçmez hatta kuru ekmek yersin yine geçmez. Orada varlığını son derece belli ederek kalır. Seni hayatta yaşadığına pişman, görüp geçirdiğin günleri zehir eder. Ne kadar acıdır ki varlığını hiçbir zaman kabul ettirmez. Elini düğüm düğüm olmuş yere götürürsün ama o düğümleri hissetmezsin. En acısıda bu değil midir zaten. Hissettiğin şeyi görmemek, ona karşı sağır olmak.. En önemlisi de nedir bilir misin? O düğümler eşliğinde gözlerinin dolması ve hıçkıra hıçkıra ağlayamamak. Evet ağlayamamak onun acısına değilde kendi yaşadığın acılara ağlayamamak. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissettiğim zaman olmamıştı. Ama şimdi çaresizliğin uçurumunda ağlayan bir kız çocuğu gibi bekliyorum. Beni bu halimden kurtaracak yıllarımı bekliyorum. Onlarında boğazlarının düğüm düğüm olacak zamanı bekliyorum. Beni bu esarete sürükleyen, sözleriyle beni hiç eden insanların gözlerinin dolmasını bekliyorum. Bekleyiş acıdır, zahmetlidir, sabır gerektirir. Ama buna değeceğini düşünüyorum. Sizin boğazınızdaki düğümleri yapan insanlarında aynılarını yaşamaları dileğiyle.. Sabırla kalın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradaki Yağmur Bize Gelsin
Literatura FemininaHayallerinde olmayan bir insanın Hayatımda ne işi var!.. Hacer K.