Prietenie?

7 1 0
                                    

Imping de usă.Nu mă asteptam ca această usă sa fie asa greu de deschis.Oare zilnic o să pătesc asta? Ma rog..
Intru intr-o incăpere destul de mare in care nici să respiri nu poti.Sunt o multime de elevi,de toate vârstele.
Nici nu mă uit bine si deja văd ca la câte un colt se află bisericute formate din elevi ce nu par a fii populari. Mă indrept inspre un coridor,si sinceră să fiu habar n.am unde duce. Observ o gască de baieti mai mari luându-se de un elev ce pare tocilar.Nu vreau sa critic pe nimeni asa cum am fost eu,dar după prima vedere asa pare.Unul dintre baieti ii ia gheozdanul si ii răstoarnă caietele pe jos.Ce nu pot intelege e de ce ceilalti trec nepăsători de parcă nu se intâmplă nimic.Nu mai pot sta si mă indrept spre ei spunând: ,,lasati-l in pace“.Nici nu termin de rostit că se intoarce un baiat inalt zâmbind in coltul gurii zicând:,,Boboaco nu crezi ca-i cazul sa-ti ei zborul?“.
Mă simnt asa prost si rusinată.Imi iau inima in dinti si spun:,, in niciun caz nu voi accepta să continui să te iei de el!“ apoi aplecându-mă  strâng caietele .El se enerveaza si spune ,,ai gura cam mare nu ti se pare?“ iar eu uitându-mă in ochii lui spun,,nici că o să tac!“
Deodată sună clopotelul.
El:,,ai avut noroc de data asta“ intorcându-se si plecând.
Rămân cu acest elev care-mi multumeste si prezentându-se.
-,,Multumesc că mi-ai luat apărarea,nimeni nu a facut-o,mă numesc Ellion ,incântat!“
-,,Nu ai pentru ce,Selin de asemenea!“
-,,Am intârziat la oră,ne mai auzim Selin.“
-,,ok,la revedere!“ apoi mă indrept spre curtea scolii caci incă nu am apucat sa-mi gasesc clasa.Mă asez pe o bancă si astept.
Se pare că am inceput in fortă,prima discutie primii dusmani .

ViziuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum