Nagle w tym momencie zaczęłam coś czuć. Nie wiedziałam co to. To tak jakbym miała coś w brzuchu. Dziwne uczucie.
Gdy już poszłam, zarumieniłam się...
Poszłam na przystanek by odprowadzić Ole, Bartka i Maćka. Ja z Angeliką czekaliśmy na nasz autobus. Miałyśmy jeszcze trochę czasu więc pochodziłyśmy po mieście.Kiedy wróciłam do domu to nawet nie odezwałam się do moich rodziców bo cały czas myślałam o nim.
Kiedy położyłam się na łóżku, wzięłam telefon i zaczęłam szukać tego chłopaka na Facebooku. Szukałam i szukałam... I nic!
Pisałam sobie w międzyczasie z moją koleżanką. Oliwią.Potem napisałam jej o tym chłopaku, jego wygląd.
Sylwia a pamiętasz może jaki on miał plecak? - Zapytała Oliwia.
Noo coś tam pamiętam. Był czarny z takim zielonym napisem - tłumaczyłam.
I nagle ona wysłała mi jego zdjęcie! Ja z niedowierzaniem patrzyłam na to zdjęcie, bo to był on!
Skąd wiedziałaś że to on?! -Zapytałam dalej niedowierzając.
To mój kolega. Niedawno przyszedł do naszej szkoły. Nazywa się Dawid. Jest pływakiem, całkiem dobrym. -Odparła
Boże święty... Dziękuję!!! -Odpisałam jej ogromnie się ciesząc.
Weszłam na FB i bez zastanowienia zaprosiłam go do znajomych. Jego zdjęcie dałam na tapetę. Nie znałam go wcale ale czułam że się zakochałam.
CZYTASZ
Zakazana Miłość
RomanceSylwia przyjaźni się że swoją grupą ludzi i nagle w jej życie wtrąca się pewien chłopak. Jak to wszystko się potoczy? Czy będą razem? Wszystkiego dowiesz się czytając tą książkę...