OSLAVA

61 6 8
                                    

Je 16:50 a za 10 minut má přijít moje nejlepší kamarádka Claris, aby mi pomohla s přípravou oslavy. Ty důležité věci jako občerstvení už jsme zařídili s mamkou. S Claris doděláme takové ty drobnosti jako nafukování balónků, přivazování mašliček na všechno kolem (miluju totiž mašličky😍) atd.

,,Crrrrrrrr crrrrrrrr"zazvoní zničehonic zvonek. Běžím co nejrychleji otevřít. Jakmile otevřu dveře, padnu Claris do náruče.
,,Ahoj, jdeš přesně na čas"řeknu jakmile se od ní odtáhnu.
,,Jako vždycky"odpoví mi a začne se smát. Claris narozdíl ode mě chodí vždycky včas. Já zas nejmíň o 5 minut později.
,,Tak jo, jdeme nafukovat balónky, protože jinak to nestihneme. Za chvíli nám přijde pomoct taťka, aby jsme se z toho nafukování nezbláznili"řekla jsem Claris a šli jsme ke mě do pokoje.
,,Kolik jich proboha je!?!?"zděsí se Claris, když vytáhnu dva obrovské pytle plné balónků.
,,Neboj, nebudeme je nafukovat všechny, jsou tu jen pro jistotu, kdyby jich hodně popraskalo."
,,Uff, tak to jsem si oddechla"řekne Claris a usměje.,,Tvoji rodiče na večer odjíždí, že jo?"
,,Jo, vrací se až zítra odpoledne. Nemohla bys tu po oslavě přespat? Nechci tady být sama. Prosíííím!!" Takhle prosím asi minutu a Claris nakonec slíbí, že zavolá mamce a zeptá se jí. Jupí!!

Je 18:30 a mi už jen čekáme, až někdo přijde. Clarisina mamka jí dovolila tady přespat a dokonce jí sem přivezla věci. Claris i já máme ty úplně nejlepší mamky na světě, dovolí nám totiž úplně všechno.

Najednou zazvonil zvonek a tak jsem běžela otevřít. Byl to Philip, můj kluk.
,,Ahoj lásko, všechno nejlepší"řekl a podal mi kytici růží a malinkou růžovou taštičku.

 ,,Ahoj lásko, všechno nejlepší"řekl a podal mi kytici růží a malinkou růžovou taštičku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Otevřela jsem ji a zkameněla úžasem. Bylo tam naprosto dokonalé zrcátko s nápisem JSI KRÁSNÁ VÍC NEŽ SI MYSLÍŠ.

Bylo naprosto dokonalé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo naprosto dokonalé.
,,Moc děkuju, to je ten nejkrásnější dárek. Vážně strašně moc děkuju"řekla jsem a objala ho. On mi dal pusu.
,,Nemáš vůbec zač, ten nejhezčí dárek pro tu nejúžasnější holku na světě."Jakmile to dořekl zčervenala jsem.

Je 23:00 a oslava je v plném proudu. Všichni se moc baví, jen nám dochází pití. Myslím, že většina lidí (včetně mě) bude mít zítra šílenou kocovinu. Ale nejvíc ze všeho se divím, že na nás ještě sousedi nezavolali policii, za rušení nočního klidu. Na plné pecky tu totiž hraje Katy Pery (moje nejoblíbenější zpěvačka nejen kvůli jménu).
,,Dáš si ještě pivo?"zeptám se Claris, která vypadá až moc střízlivě.
,,Ne, to je dobrý. Někdo to tu bude muset rozpustit a myslím, že ty toho nebudeš schopná."
,,No dovol, zas až tak moc jsem nepila"řeknu a dělám uraženou.
,,Ne, vůbec ne Kate, jen sotva stojíš na nohou. Divím se, že ještě vůbec stojíš a že už se neválíš po podlaze jako spousta jiných lidí." Na to odejde do kuchyně.

,,Tak jo, jsou 2 hodiny ráno, takže končíme. Všichni se hezky vyspěte"řekne zničehonic Claris a zkazí tak všechnu zábavu.
,,No jo, no. Dobrou."
,,Claris, myslím, že zítra umřu"svěřím se jí, když všichni odejdou.
,,Je dobře, že jsi při smyslech aspoň na tolik, že si to uvědomuješ. Dobrou noc, Kate"odpoví mi.
,,Dobrou, Claris"řeknu, zívnu, lehnu si do postele a okamžitě usínám.

The Queen of WinterKde žijí příběhy. Začni objevovat