Adsız Bölüm 2

534 10 2
                                    

Emir bosanma oncesi,

Mahkemede Zeynep şahitlik yapacaktı onun Poyraza yani Emirin bebeğine hamile olması Nihan ve Kemalin en büyük kozuydu. Bu sefer abisine ihanet etmeyecekti bu sefer değil , belki bu boşanma onlar için bir şans olacaktı... belkide sevecekti Zeynebi köprücük kemiklerine bir Kozcuoğlu olmanın butun yukunun yuklendiği o beş yaşındaki çocuk. Üstelik belkide bir Kozcuoğlu olmanın her halinden bağımsız bir biçimde sevecekti. Poyrazla sevecekti belkide Zeynebi. "Evet oğlum evet biliyorum"dedi acı acı gülümseyerek yine başlamıştı elinde kalan tek ama, o muhteşem varlık ile konuşmaya Poyaza hamile olduğunu öğrendiği günden beri uyandığı her sabaha daha güçlü bir anne olarak açıyordu gözlerini, Poyraz onun mucizesiydi... sağ elini karnına götürüp "Poyraz" dedi fısıltıyla karışık bir ses ile... ardından kederli ama bir o kadar samimi ve içten bir gülümseme kapladı tüm yüzünü...birkez daha "Poyraz" dedi bu sefer daha yüksek bir ses ile. 

Poyraz koymuştu babası oğlunun adını, Emir çocuklarının ismini Poyraz koymak istemiştı. Zeynepden bu ismi koymaları için izin istediği o anı hatırladı ve gülümsemesi dahada arttı. Emiri tanımayan birisi Emirin bu isim kararını alıp Zeynebe hiç sormadan fikrini önemsemeden sadece haber verdiğini düşünebilirdi ama o bunun böyle olmadığını biliyordu o kimsenin göremediklerini görebiliyordu nedeni ise herkesten daha dikkatli bakmasıydı Emire.

 Aslında O gün kafede kendi tarzıyla oğullarının adının Poyraz olmasını istediğini paylaşmıştı Zeyneple bunu asla normal bir biçimde "Adı Poyraz olsun mu?"diyerek sormazdı çünkü ona gore değildi. Zeynep Emırın ona nasıl baktığını hatırldı tamda Poraz ismini okuduktan sonra, ne diyeceğini merak ediyordu Emır Zeynebin kağıdı orada yırtıp atabilirdi yada hayır ben bu ismi istemiyorum diyebilirdi kobul etmeyebilirdi kısacası. Emir Kabul etmesini umut ve birazcıkta tahmin ederek bakmıştı gözlerine, işte buda onun izin isteme şekliydi. Yanılmamıştı, Zeynep tıpkı diğer herşey gibi bunuda kabul etmişti aslında kabul etmekten fazlasıydı ... Aşık olduğu adam oğullarına isim seçmek istemişti Emirin Poyraza verdiği değeri görebiliyordu Zeynep ve bu değer onu mutlu etmeye yetiyordu. Emir duyguları çok kuvvetli bir adamdı insanların düşündüklerinin aksiydi onun kalbi, taştan yada buzdan değildi... hırpalanmış yorulmuş ve en önemlisi yanlızlığın her halini ezberleyecek kadar sevgisizliğe mahkum edilmişti, oda sevilmemekten kaçmıştı, insanları asla sevmediğini yüzlerine haykırarak onları değersiz hissettirerek. Sevilmemekten ve sevilmeme ihtimelinin canını yakmasından korkmuştu belkide ve bir zırh gibi kuşanmıştı aynada kendi gözlerine bakıp kendi kendine Nihanı sevdiğini söylemeyi ...bunu kendine ezberletmeyi, böylelikle tekrar sevmeyecekti tekrar istemeyecekti kimseyi ve tekrar yüzleşmesi gerekmeyecekti yepyeni bir " seni sevmiyorum" cümlesinin agirligi ile. 

Emir duygularını en uçlarda yaşardı...bir kişiye duygusal demeniz için illa dişlerinin arasına gül koyup kırmızı şarap içerek şiirler yazması gerekmez. Üstelik romantik olmayan duygusallar aşk romanlarını süsleyemez diye bir kuralda yoktur. Jane Eyre tarzı kitaplardaki Rochester gibi insanı donduran bir soğuğa ve bir anda parlayabilen bir öfkeye sahipti Emir, ki öfkede çok güçlü bir duygudur. Alışmıştı artık Zeynep Emirin öfkesine bir anda sinirleniyordu parlayıp yakıp yıktıktan sonra duruluyordu Emir, işte o yüzden kırılmamayı öğretmeye çalışıyordu kendine Emirin sözlerinin acılığına kanmamayı üzülmemeyi . Hamile kaldığından beri bu dahada zorlaşmıştı sadece Nihanın ismini duymak bile midesinde derin bir keder hissetmesine yetiyordu. Başa çıkması gerekiyordu ama gün geçtikçe dahada hassaslaşıyordu. "Hamilelik hormonları" derdi Emir burada olsaydı diye düşündü Zeynep sahi neredeydi şimdi ?Emir ne yapıyordu?...Yanlız kalmıştı ne babası ne asu vardı annesi ise oğlunu temize çıkartmak için Kemal abisinin safında yer almış Emirle değil Kozcuoglu soyadı ile savaşıyordu. Şirket hisseleri ise borsada giderek çöküşe başlamıştı. Yarındı o büyük gün Nihan ve Emirin boşanma davası. Çıkıp şahitlik edecekti Zeynep, Emirin oğlunu taşıdığını söyleyecekti...boşanabilsinler ve velayet annenin olsun diyeydi bütün bunlar yani abisi icin, yoksa oda meraklı değildi mahkeme köşelerinde hamile hali ile Emirin boşanma davasına katılmaya üztelik son zamanlarda sancıları da sıklaşmışken. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zeymirin Sonunu Bir De Benden DinleyinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin