4.

230 11 4
                                    

*Z pohľadu Justina*

Odišla do izby. Ach tie tehotenské hormóny.

Tak som sa posadil na gauči ako doma a pozeral som telku ktorá bola zapnutá.

,,Allie,kto tu je?!“ zvreskol kto iný ako Ryan.

Počul som kroky po schodoch čo znamená že išiel sem.

,,Ale,ale“ zasmial sa ,,čo ty tu,Bieber?“ uškrnul sa.

,,To už si ani starého kamoša nemožem dojsť pozrieť?“ vrátil som mu úškrn.

,,No,tak my už kamoši niesme dlho“ zasmial sa Butler.

,,To si myslíš len ty,bro“ milujem provokovať.

,,Bieber,vyklop čo chceš a vypadni!“ skríkol Butler a vyberal z baru pohár a následne aj flašu Whiskey.

,,No tak čo ak poviem že sa chcem len udobriť?“

,,Odkedy chodí Bieber tam kde už prestal chodiť?“ tomuto som pochopil ale zároveň nie.

,,Chcem sa len udobriť a navyše prišiel som aj kvôli Allie“ usmial som sa.

,,Zabudni,ona ťa už dávno vypustila zo svojho srdca,navyše to čosi urobil ti asi neodpustí“ vypustil zo seba Ryan.

,,Takže ona ti to asi všetko povedala“

,,Presne“ mrkol ,,A urobil si riadnu hlú-„ Butler bol prerušený hlasom z hora.

,,Ryan,kde si?“ počul som ako kričí Allie zhora.

,,Tu som,poď sem“ zakričal Ryan.

Prišla po schodoch celá uplakaná a asi si nevšimla že som tu ale hneď sa Ryanovi vrhla do náručia. Ako rád by som ju držal v náručí miesto Ryana.

,,Zlato,čo sa ti stalo?“ opýtal sa jej Ryan. On ju oslovuje ,zlato? ... Trošku som sa nahneval ale potom ma to prešlo.

Ona mu plakala v náručí. ,,Mala som zlý sen,budeš dnes spať so mnou?“ spýtala sa.

Nevedel som že sú si tak blízki ale to je jedno. On s ňou spať nebude.

,,Ryan môžeš náš ešte na chvíľku nechať osamote?“ opýtal som sa a Allie myklo smerom ku mne. Zrejme si ma až teraz všimla.

,,Bieber?“ smrkla si. ,,Ty si ešte tu?“ zostala prekvapená a hneď si utierala slzy.

*Z pohľadu Allie*

On tu bol celý čas čo som bola v Ryanovej náruči? Prečo ma musí trápiť?

V skutočtnosti som neplakala kvôli zlému snu ale kvôli Justinovi.

A potom keď sa Ryana pýtal že či môže so mnou ostať sám som mala strach čo sa bude diať.

Ryan mi dal pusu na čelo,zobral si pohár Whiskey a išiel do svojej izby na poschodí.

Justin sa ku mne približoval a keď už bol blízko a chcel ma objať,odtiahla som sa od neho a sadla som si na gauč.

,,Allie,prečo ?“ spýtal sa zúfalým tónom.

,,Nič,nemám dôvod ťa objímať“. Povedala .

,,Fajn,to už ťa ani objať nemôžem a akože už spolu nič nemáme?“ „Je koniec?“ spýtal sa.

..Zrejme som ti to nepovedala dosť jasne keď som odchádzala“

,,Fajn,Shawty“ sadol si vedla mňa ,,Túto hru môžeme hrať aj dvaja“ uškrnul sa.

Čo mu je sakra smiešne?!

,,Akú hru sakra?!“ skríkla som.

,,Tváriť sa že už ma nemiluješ a dávaš falošné nádeje Ryanovi?“

,,Ja ťa milujem,priznám si to a žiadne falošné nádeje! Sme najlepší kamaráti!“ skríkla som znova.

,,Aj ja ťa milujem,ale aj ja som sním bol kamarát“ povedal mi.

,,Skvelé,ja ti ho nekradnem ak ti to tak vadí“ napomenula som sa.

,,Nie! To mi nevadí,ja chcem aby si milovala len mňa!“ skríkol a potom si sadol a dal si hlavu do dlaní a rozmýšľal a ja tiež,nevedela som čo povedať.

-Sofi

BIPOLARWhere stories live. Discover now