5.

239 16 3
                                    

V minulej časti

,,Ale ja chcem aby si milovala len mňa!" zvreskol Justin a dal si hlavu do dlaní.

,,Ale veď ja milujem len teba! Ako si môžeš myslieť že milujem niekoho iného ako teba?" zúfalo som si povzdychla a cítila som ako sa mi do očí tlačia slzy.

Neplač kvôli takému idiotovi ktorý na každého žiarli a navyše nechce vlastné decko! 

Neplač kvôli chlapovi ktorý ťa miluje,pretože ak ťa miluje nikdy by si kvôli nemu plakať nemala!

Neplačem.Neplačem.Sakra.Slza.Slza.Vodopády Sĺz. 

Pomaly som plakala. Justin sa postavil a začal hovoriť.

,,Aj keď som žiarlivý,si len moja,budeš moja! To decko si už zrejme zobrať nemôžeš,takže sa dohodneme že by si ho mohla dať niekomu kto sa o ňho dobre postará" neverila som vlastným ušiam.

,,D-dobre som počula?" zvreskla som.

,,A-ako môžeš niečo také povedať?!" zvreskla som takú že to musela počuť aj vedlajšia ulica.

,,Normálne,proste to nechcem,vieš že mám rád deti,ale Allie nie teraz veď mám len 21 rokov. Dieťa si predstavujem v 30-tke a to už by som s drogami nemal nič spoločné!" povedal ako keby to mal naplánované povedať.

,,Vážne?!" prekvapene som zírala,on ma ešte stále nepochopil ,,Ty si myslíš,že ja som mala v pláne mať v 20-tke dieťa s neakým drogistom do ktorého som sa zaľúbila?" asi som to trošku prehnala ale on preháňa častejšie,môžem si to dovoliť.

,,Neviem" to bolo jediné čo z neho vyšlo.

,,Takže moj milý,teraz sa dohodneme!" urobila som neakú divnú grimasu. 

,,Ty dneska odídeš a ja ostanem tu,vychovám si tu svoje dieťa ktoré milujem. Ty mi budeš posielať alimenty a ja sem tam Jaxonovi ukážem tvoju fotku a poviem mu niečo o tebe,asi!" povedala som.

Už som neplakala.

,,Jaxon?" usmial sa. Prečo sa sakra usmieva? Mám pocit že úprimne? 

,,Áno,máš s tým problém?" arogantne som sa na neho pozrela.

,,Nie,len to si pekné meno vybrala a fajn ten návrh beriem" nastrčil mi ruku na znak dohody.

,,Dobre,som rada že súhlasíš,napokon aj ty si jeho otec,ktorý ho nechce" 

,,Neviem prečo to hovorím ale budem rád ak mi sem-tam pošleš neakú jeho fotku" usmial sa. Zasa.

,,No uvidím" usmiala som sa tiež. Veď viete,tak falošne.

,,Asi by som mal ísť" povedal.

,,Dobre,tak nech sa ti darí,nech si nájdeš plno dobrý štetiek v posteli a nech tá tvoja stránka egoistu ostane nepoškvrnená" sarkasticky som mu podala ruku na znak rozlúčenia.

,,Ďakujem,aj tebe nech sa darí,nech ti vyrastie krásny syn,s krásou po tatkovi,nerád to hovorím ale nech sa ti podarí nájsť si chlapa ktorý ťa bude milovať a aj tvojho syna,Dovidenia" povedal a podal mi ruku.

,,Aj keď si egoista a ja ťa nenávidím tak m-môžem ťa objať?" spýtala som sa neisto.

Ty krava! Načo si to povedala?! Veď jemu tom je jedno.

,,Jasné,čítaš mi myšlienky" uškrnul sa a objal ma. 

,,Ahoj" zakýval a išiel ešte za Ryanom do izby.

A ja som tu s tebou zlatko ostala sama. Ale maminka ťa bude ľúbiť aj za ocka. Sľubujem.

Zasa som plakala a hladkala si bruško. On je idiot,zbabelec,egoista ktorého nenávidím ale zároveň milujem.

Zvonil mi telefón.

Sarah.

Ja: Ahoj zlatíčko,že si sa mi ozvala,veľmi mi chýbaš."

Ona: Aj ty mne,a ja sa ti má ozvať? to ty si sa mi mala ozvať hneď ako pristaneš!"

Ja: Fajn,Fajn,prepáč"

Ona: A ako sa má Ryan?"

Ja: Super,má krásny dom a som mu vďačná čo pre mňa robí!"

Ona: A čo ten Bieber? Neozval sa?

Ja: čo by nie! Bol aj tu u nás! Zase sme sa pohádali,ale on trvá stále na tom že to dieťa nechce!"

Ona: Ten idiot! Zlato ja musím ísť do práce,večer ti zavolám,ľubim ťa,papa.

Zložila som a mobil som hodila na gauč.

Zabudnem na Biebera. Veď predsa kvôli tomu som odišla,no nie?!

Čo tak si dať horúci kúpeľ,potom sa neako sexy obliecť a nakoniec vyraziť do mesta?

Skvelý nápad. No počkajte chalani. 

Mám chuť sa poriadne odreagovať,ale piť nemôžem. Jedine si zájsť nakupovať. Možno zbalím niekoho.

Na Biebera mať nebude!.

Ale Bieber už nieje môj frajer. Takže som single a môže sa ísť. Avšak najprv horúci kúpeľ a samozrejme hudba a vínko.

-Sofi

BIPOLARWhere stories live. Discover now