V prvom rade by som sa chcela poďakovať za votes a komentáre :3*
A túto časť by som chcela venovať Nadike :))
Uži si časť :)* A ešte raz Ďakujem :) Love yaa guys
Allie Delevine
Po skvelom kúpeli som sa rozhodla dať si pohár čokoládovej zmrzliny a pozreť jeden film,napokon je ešte skoro vyraziť niekde von do ulíc.
Pozerala som film,keď prišiel Ryan s neakou babou von z izby. Kedy sem prišli?
,,Zlato,choď ma počkať von,zapál si vonku,na chodbe v tej modrej bunde mám balík,vyber si stadiaľ aj zapalovač,hneď prídem za tebou" povedal tej babe a vtisol jej jeden bozk na líce.
,,Ehhm,prepáč ak som Vám neako narušila priestor,nevedela som ani že si doma,tak som si pustila film,o chvíľku pôjdem niekde von,kde je najbližší club?" spýtala som sa ho.
,,V poriadku,nenarušila si náš priestor,spoznal som ju týždeň do zadu,samozrejme že poznám,je to trochu malý club na môj vkus ale som si istý že tebe to pre začiatok bude stačiť" uškrnul sa a ja spolu s ním.
,,Jasné,ako sa volá,mohol by si mi opísať trasu kadiaľ sa tam dostanem?" usmiala som sa na neho,No potom som si spomenula že vonku ho čaká jeho frajerka s ktorou ma mimochodom ani nezoznámil.
,,V pohode,takže volá sa Grand Club a je to na street Wineo 543.ovo (To som si vymyslela:D)
,,Ďakujem,no jasné,to viem kde je,už si spomínam,mimochodom mohol si ma zoznámiť s tvojou frajerkou,napokon budeme sa asi stretávať častejšie" usmiala som sa.
,,Počkaj,idem ju ohlásiť,som debil,zabudol som" zasmial sa a aj spolu so mnou.
Po chvíľke sa spolu vrátili až teraz som si všimla že tá baba je veľmi pekná. Zdá sa mi byť sympatická.
,,Ahoj ja som Allie,Ryanova kamarátka,nebývam tu dlho,nedávno som sa prisťahovala" usmiala som sa na ňu a podala som jej ruku.
,,Ahoj,ja som Elizabeth" podala mi ruku tiež .
,,Dobre,nebudem vás rušiť,ja idem do toho clubu" oznámila som im a zamávala som im.
,,Dobre,zabav sa" usmiala sa na mňa Elizabeth.
,,Si piš" mrkla som na ňu.
Išla som sa teda obliecť.Otvorila som skriňu a hľadala niečo sexy.
Nakoniec som sa rozhodla pre sukňu čiernu,vzadu dlhšiu a vpredu krátku,ružové tielko obtiahnuté,a nato čiernu vestu ktorá bola ako set k sukni. Doladila som si k tomu šperky,účes,obula topánky,na podpätku a samozrejme výrazný rúž.
Vyzerala som skvelo.Dala som si ťukes sama so sebou.
Prišla som dole do obývačky a Ryan s Eli tam sedeli a pozerali telku. Keď si ma všimli obaja na mňa pozerali s otvorenou pusou.
,,Zavrite tie ústa,vletí vám tam muška" zasmiala som sa.
,,Wau,tak drzá a tak sexy" povedal Ryan,čož samozrejme nemal robiť lebo dostal od Eli vankúšom do tváre.
,,Musím s Ryanom súhlasiť" uškrnula sa Eli.
,,Ďakujem vám hrdličky,idem do toho clubu teda,vy sa tu tiež bavte" zamávala som im a vybrala sa von z domu.
Kráčala som chodníkom,cestu do clubu som poznala,pretože keď som tu raz bola u Ryana,tiež nás tam zobral.
Kráčala som takých 10 minút,keď som zbadala veľký blikajúci nápis GRAND CLUB.
Vošla som do vnútra a pocítila pach cigariet a alkoholu.
Sadla som si na barovú stoličku a čakala na barmana.
-Sofi
YOU ARE READING
BIPOLAR
FanfictionBoli sme zamilovaní,milovala som ho aj keď som vedela aký bol. A jedného dňa som mu oznámila novinu s ktorej som bola šokovaná ale aj som sa tešila ale on,on ma vyhnal preč. A ja som musela odísť. Čo sa stane ak sa po 4 rokoch vráti Allie späť do me...