Onunla tanıştığımda bütün hayatım alt üst oldu...
25 Mart 2016
Okula gitmek için erkenden kalkmam gereken günlerden bir tanesiydi bugün. Banyodan ayrıldıktan sonra odama çıktım. Bu gün hava sıcak olduğu için üzerinde catwalk yazan beyaz kısa kollu bir bluz giydim. Altına da her zaman okula giderken ki giydiğim siyah eteğimi. Çantamı hazırladıktan sonra çantamı sırtıma takarak merdivenlerden inmeye başladım. Gideceğim yeri dışarı yerine mutfağa ayarladım ve mehter takımı kadar yavaş bir şekilde mutfağa geldim. "Teyze ben çıkıyorum." dedikten sonra yanağına bir öpücük kondurdum ve kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapıya doğru geldiğimde bakışlarımı "Elif bekle, dur!" diyen kişiye yöneltim bir süre. Sıla'nın merdivenden indiğini görünce göz devirdim. Yanıma tam olarak geldiğinde kapıyı açtım ve dışarı çıkarak hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Sıla'da kapıyı kapattıktan sonra koşarak bana yetişti. "Hala küsmüyüz?" dedi derin derin nefes alarak. "Yok canım, nereden çıkardın?" dedim göz devirerek. "Tamam iyi o zaman." diyerek koluma girdi. Sıla ile aynı evde yaşamaktan, aynı okulda okumaktan, hatta aynı sınıfta okumaktan her zaman nefret etmişimdir ama sorun bu değil. Fazla muhabbet etmediğimiz için birbirimizden karşı uzağız ama aynı şeyi Sıla için söyleyemeyeceğim. Sıla biri ile 5 dakika boyunca konuşsun, o kişi ile hemen can ciğer olur. Benimlede öyle, ama söylemeliyim ki bu tavırı çok hoşuma gidiyor ama ben konuşmayı pek sevmediğim için ona karşı kendimi yakın hissetmiyorum. Durağa geldiğimizde banka oturdu ve cebinden sigara ve çakmak çıkararak sigarasını yakarak içmeye başladı. "Bu yaptığını teyzeme söyleyince seni öldüreceğini biliyorsun değil mi?" dediğimde gülümseyerek çok da umrunda dermiş gibi omzunu silkti. Onu fazla umursamayarak önüme dönüp otobüsün gelmesini bekledim. Yaklaşık beş dakika sonra otobüs gelmişti. Otobüse bindiğimde iki kere kart bastım. Sıla tam teşekkür edecekken sözünü kesip "Rica ederim." dedim gülümseyerek. Otobüste ilerleyerek en arkaya geçtik. Cam kenarına oturarak etrafı izlemeye başladım.
Okula yaklaştığımızı gördüğümde otobüsten indik. Okula geldiğimizde Sıla "Görüşürüz canım." diyerek arkadaşlarını yanına gitti. Ben de okula doğru ilerlerken duyduğum sesle irkildim. "Elif, Elif." Sesin geldiği yöne doğru döndüğümde aniden Sude'nin karşımda belirmesiyle sessiz bir çığlık attım. "Ödümü koparttın." dediğimde alaylı bir şekilde gülümsedi. "Sen şimdi onu boşver de sana ne diyeceğim." dediğinde duraksayarak ne diyeceğini düşünmeye başladım. "Hey orada mısın? Neyse bu gün bana geliyorsun. Seni biri ile tanıştırıcağım." dediğinde "Kiminle?" diyen kişiye üstten alaylı bir şekilde baktım. "Pardon da sana ne oluyor Sıla?" deyince gülmeye başladı. "Belki bende gelebilirim." dediğinde gülümseyerek "Hayır minik kedi be-" derken Sude sözümü keserek "Tamam pekala sende gel." dediğinde emin misin der gibi bir bakış attığımda Sıla görmeden bana göz kırptı. "Tamam geliyimde nereye?" dedi ifadesiz bir ses tonuyla. Sude lafa atlayıp "Bizim eve." dedi. Sıla küçük çocuklar gibi gülümseyerek "Tamam ablalar, ben gidiyorum o zaman." diyerek giderken Sude arkasından "Abla senin ablandır." dedi. "Ama burada bana laf sokuluyor." dedim gülümseyerek. "Sen onun ablası değilsin ki. Yeğenisin." dediğinde küçümser bir bakışla "Ama ablası sayılırım." dedim. Zilin çaldığını duyduğumuzda sınıfa çıkmaya başladık.
Yaklaşık 3 saatlik bir dersten sonra hava almak için dışarı çıktım. Bana en yakın olan banka oturmak için banka doğru ilerlediğimde Sude'nin de orada oturduğunu gördüm. Adımlarımı hızlandırarak banka oturdum. "Naber güzellik" dedim tüm içten gülümsememle. "İyidir ya. Sen çıkmıyor musun? Hani bize gelecektin?" dediğinde çantamı almadığımı fark ettim. "Dur sen bekle ben çantamı alıp hemen geliyorum." deyip okula girerek merdivenleri çıkmaya başladım. 3. katı çıktığımda sınıfımın ismini görünce gülümsedim. Sınıfa girip çantamı aldığımda duyduğum sesle irkildim. Ses bu sınıftan gelmiyordu. Peki ya nereden geliyordu? Merakıma yenik düşüp sesin nereden geldiğini anlamaya başladım. Sesin geldiği yer tuvaletti. Tuvalete girdiğimde iki kız konuşuyordu. Biri kızdan çok başka bir şeye benziyordu. Diğeri ise bizim gibi giyinmişti. Yanılarına iyice yaklaşıp dediklerini anlamaya başladım.
❤Evet bölüm sonu. Bu bölüm hakkında ne düşündüğünüzü benim için çok önemli. Lütfen ne düşündüğünüzü yorumlar kısmına yazın. Bu bölüm hiç korkunç değil farkındayım ama çok yakında korkunç bölümler gelecek.
Eğer bir yazım hatası falan varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayın...
Çok değerlisiniz benim için❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH
HorrorHayatım bu lanet olayları yaşamak ile geçti. Artık yalnızdım. Oysa ki bir yıl öncesine kadar güzel bir hayat yaşıyordum. Birden ne oldu bana nasıl bu duruma düşebildim birdenbire? Anlattıklarıma hiç kimsenin inanmaması benim suçum değil. Yaşadıkları...