"Başka bir yolu yok mu?" dedi arkası bana dönük olan. "Hayır. Ya sen geleceksin. Ya da başka biri." diyen kişinin ses tonu çok korkunçtu. Onları dinlerken çantamın yere düşmesiyle irkildim. Çantamı alıp tekrar onlara döndüğümde ikiside bana doğru bakıyordu. Kadına benzeyen şeyin gözlerinin beyazı yoktu. Yanında ise Melis vardı. "Elif kaç." diye bağıran kişiye yönelttim bakışlarımı. Tam niye diyecekken Melis'in yanındaki kadın üstüme atlamasıyla Melis yüksek sesle Çığlık attı. Kadını ses tonu çok korkunçtu. Kadının karnına tekme atmamla kadın geriye savruldu. Kadın yere düştüğünde karnına tekmeler savurmaya devam ettim. Melis'in "Elif yapma başına bela olur." demesini aldırmadan kadına vurmaya devam ettim. Kadın bir anlık boşluğumdan yararlanarak bana yumruk atmasıyla yere düştüm. Kadın ayağa kalkarak tekrar saldırmaya başladı. "Sssseni sssseçtim." dediğinde bir an duraksadım. Kadın yüzüme yumruk attığında sinirlendim. Kadına tekme attığımda kadın yere düştü. Ayağa kalkıp kadını saçından tuttum ve kafasını fayanslara vurmaya başladım. Kadını kafasını fayanslara o kadar sert vuruyordum ki kadın bir süre hareket etmemeye başladı. Melis yanıma gelerek "Sen ne yaptın? Başına musallat olacak." diye bağırdı. Kadına baktığımda ise hareket etmiyordu. Yanına gidip nefes alıp almadığını kontrol ettim. Nefes almıyordu. Melis'le dönüp "Ölmüş." dediğimde ağlamaya başladı. "Sen ne yaptın? Seni seçti. Aptal." diyerek çıkıştıktan sonra "Buradan kaçmam lazım." dedi etrafa bakarak. Yüzünü bana çevirerek "Seni almaya gelecek." diyerek tuvaletten koşarak çıktı. Allah'ım ne yapacağım ben şimdi diye geçirdim aklımdan. Kim beni almaya gelecekti. Ne oluyor? Kadını öldürmüştüm. Böyle bir şeyi nasıl yapabilirim. Etrafa baktıktan sonra koridorda hiç kimse olmadığını anlayınca hızlı adımlarla merdivenlerden inmeye başladım. Sıla ve Sude'ye hiç bir şey belirtmemem lazımdı. Merdivenlerin sonuna geldiğimde "Olamaz, katil oldum." diye bağırdım. Bahçeye çıktığımda Sıla, Sude ve adını bilmediğim bir kişini bankta oturduklarını görünce derin derin nefes aldım. Banka yaklaşarak her zaman ki gibi davranmaya başladım. "M-merhaba arkadaşlar." diyerek yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim. "Demek geldin. Bizde ta- Elif iyi misin?" diyen kişiye bakışlarımı yönelttim. "Tabiki iyiyim. Melis'le konuştuk biraz sıkıntıları varmış. Ona üzüldüm." dediğimde suratını asıp "Yaa çok üzüldüm. Bir ara yanına gidip konuşayım." dediğinde elimle dur işareti yaparak konuşmaya başladım. "Yok hayır. O Melis değil." dediğimde Sude bana hangi Melis der gibi bir bakış attı. O çocuk aramıza girip "Hadi ama gitmiyor muyuz?" deyince Sude'ye bakmayı bırakarak adını bilmediğim çocuğa baktım. "Nereye?" dediğimde gülümseyerek "E sinemaya. Bu arada benim adım Berke can." diyerek elini uzattı. "Ben de Elif." diyerek ona karşılık verdim. "Ooo güzel isim." dediğinde gülümseyerek teşekkür ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH
HorrorHayatım bu lanet olayları yaşamak ile geçti. Artık yalnızdım. Oysa ki bir yıl öncesine kadar güzel bir hayat yaşıyordum. Birden ne oldu bana nasıl bu duruma düşebildim birdenbire? Anlattıklarıma hiç kimsenin inanmaması benim suçum değil. Yaşadıkları...