Scuzati ca a durat asa mult, numai ca....n-am avut prea multe idei perntru a continua. Sper ca ma voi putea revansa. Siiii acuuuuuuum........sa va elimin suspansul.:-)
— Tom, ce faci aici? Ce cauti in sertarul meu STRICT SECRET? Stii ca nimeni nu are voie acolo!
—Ămmmm........eu.......eu........eu........c....ca...cau.........cautam.......(se uita imprejur, insa are o hartie in mana. .......vaaai.....era hartia in vare scria cum va evolua scoala si parteneriatul.........oare de ce avea nevoie de asta?)..............cautaaaam.............aaaaa....uite-o...asta cautam. Hartia cu schita! Voiam sa vad daca arata la fel.
— Ăămmm....bine.....OK.......dar de ce in sertarul meu strict secret?
—Pai......credeam ca e acolo. Acum trebuie sa plec in biroul meu.
—Pai...bine atunci.........
Dupa ce Tom a iesit pe usa,luand hartiile; dupa care Godric se uita sa vada daca ii lipseste ceva, dar nu observa. In acest timp Pettigew a facut ultimele retusuri pentru ca Hogwarts sa fie pe placul tuturor.
Tom se duce in biroul lui si citeste hartiile furate. Observa ca fiecare dintre ei, inclusiv el, detine cate 20% din proprietatea scolii. Insa ek nu s-a multumit deloc. Voia ca el sa aiba cel mai mult, nu in mod egal cu toata lumea.
Intre timp s-au hotarat sa faca o sedinta pentru a vedea ce fel de elevi vor primi in scoala.
—Din punctul meu de vede ar trebui sa primim numai elevii pur-sange si vicleni, fara cei cu sange-mal, spunea Salazar.
—Ba, eu vreau sa avem numai elevii curajosi, cu inima viteaza si fideli, zicea Godric.
—Eu nu sunt de acord cu niciunul dintre voi. Ar trebui sa avem numai elevi inteligenti si silitori pentru a ridica scoala la un nivel mai inalt, marturisea Rowena.
—Ba nu si nu si nu! Ar trebui sa primim numai stdenti harnici, rabdatori si devotati!isi dadea cu parerea Helga.
—Atunci, daca nu va intelegeti, ar trebui sa nu mai continuati!!!!spune Tom. Nu ajungeti niciunde cu comportamenul asta, asa ca, pentru a preveni toate lucrurile rele, ar trebui sa nu mai inființati scoala!
—Stiti ceva, nu! Nu ar trebui sa renuntam! Mie mi-a venit o idee. Ce ar fi ca................fiecare sa aiba elevii lui. Fiecare sa aiba cate o...........o casa cu elevi. Eu sa am elevii inteligenti si silitori. Tu, Godric, sa ai elevii curajosi si fideli. Tu, Salazar, sa ti studentii pur-sange si vicleni. Iar tu, Helga sa ii ai pe cei harnici si devotati. Deci? Ce ziceti? E buna idea mea? Va place?
—Eu sunt de acord cu ea!raspunsera toti in cor, cu exceptia lui Tom.
—Da, idea ta e buna, dar cum ii vom sorta/alege? Eu zic sa renuntati!zice Tom! O sa ajungeti intr-un punct unde............daca va veti certa nu veti mai putea face nimic!!!
—Am eu o idee, spune Godric. Stiu un loc de unde putem lua un joben magic care va putea sa aleaga el in locul nostru. Ce ziceti? Nu e o idee buna?
Din nou toti au aprobat cu exceptia lui Tom. S-au hotarat ca in saptamana urmatoare sa mearga la magazinul "Jobene fermecate" pentru a alege unul.
—Da, dar cum se vor numi casele?
—Pai vor putea purta numele de familie al fiecaruia dintre noi, fiecare casa, numele sefului ei.
—O idee foarte buna, Rowena!
In sfarsit sedinta s-a incheiat si toti si-au vazut de treburile lor.
Seara, Tom a vorbit cu Sodky, un elf de casa care lucra in bucataria scolii sa ii puna o substanta vrajita in mancarea lui Salazar.Ce vrea sa obtina Tom de la Salazar, veti afla in capitolul urmator! Pana atunci va las din nou in suspans. Pupiciiii!!!! Paaa!!!!
P. S. : Scuzati daca am greseli, nu am avut timp sa corectez. Paa!!!
CITEȘTI
ÎNTEMEIETORII HOGWARTS
FanfictionAsa cum se poate observa din titlu, aceasta carte prezinta povestea intemeietorilor Hogwarts.ului. Patru prieteni buni care isi doresc sa construiasca un institut de educatie a magicienilor. Cu cine fac cunostinta dar si cum se va termina aventura l...