Capitol surpriza

48 1 0
                                    

Poate credeati ca acesta este un capitol nou, dar imi pare rau ca nu este. Stiu ca poate v-ati fi asteptat sa continui si imi pare rau. Ca sa ma revansez astazi o sa scriu un capitol cu informatii atat despre actori, cat si despre cartile Harry Potter si J. K. Rowling. Pai ce atata scris/vorba! Hai sa incepem!
1.Harry Potter si autoarea au aceasi zi de nastere, 31 iulie.
2. J. K. Rowling a parcurs drumul de la somera la multimilionara in doar 5 ani.
3. Autoarea a fost diagnosticata cu depresie clinica, fapt ce i-ar fi inspirat Dementorii.
4. Pentru a nu fi considerata o autoare de carti pentru fete, a cerut permisiunea sa se semneze doar cu initialele: J. de la Joane, iar litera "K" provine de la numele bunicii ei, Kathleen.
5. Cartea preferata a lui Rowling a fost/este CALUTUL ALB, carte care a inspirat aparitia Patronusului si a vrajii EXPECTO PATRONUM!
6.Numele original al lui Hermione ar fi trebuit sa fie "Puckle"-> -Hermione Puckle(ce urat ar fi sunat)
7. Hermione ar fi trebuit sa aiba o sora, dar Joane Rowling nu a gasit niciodata momentul potrivit pentru a o introduce in cartile ei.
8. Profesorul Dumbledore a fost jucat de doi actori, primul, Richard Harris a murit, rolul fiindu-i dat lui Ian McKellen.
9. Harry Potter este una dintre cele mai vandute carti din lume.
10. Alan Rickman a fost ales de autoare fara nicio auditie.
11. In cintstea seriei Harry Potter, gara King's Cros are insemnul 9 3/4 intre peroanele 9 si 10. Acesta este si locul unde s-au cunoscut parintii lui J. K. Rowling.

Asta a fost tot pentru azi, sper ca v-a placut! Voi reveni cu urmatorul capitol, sper cat de curand! Pupiciii!!! Paaa!!!!!

ÎNTEMEIETORII HOGWARTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum