Hey!! Am revenit! Îmi pare rău ca nu am mai scris dar am avut o săptămâna încărcată și a fost și ziua mea și etc,etc,etc. Dar am revenit cu câteva idei! Și ce tot palavragim noi aici? Hai! Hai sa trecem la treaba! Eu sa scriu, iar voi sa citiți!😹😉😉
(Cum spuneam in capitolul precedent, Salazar i-a prins pe prietenii lui când vorbeau despre el)
—Ma scuzați, e cumva o ședința la care nu am fost invitat? Parca școala asta era condusă de noi cinci, nu doar de patru! Ce e cu întâlnirea asta? Și de ce nu am fost chemat? (După un minut de pauza, Salazar le spune uitându-se in hârtiile de pe masa care erau despre el) Asadaaar.......se pare ca......vorbeati despre mine..... Wow...chiar nu va recunosc....parca eram prieteni! Dar stiti ceva...nu o sa plec! Defapt, chiar o sa raman! In special ca sa nu va fac pe plac! Nu o sa ma puteti da afara!
Dupa care pleaca, trantind isa dupa el. Ceilalti membrii se mai consulta in timp ce Slytherin se duce la Pettigew si ii spune, defapt....il roaga:
—Ma poti ajuta cu o incapere in plus? Te voi plati, in plus, bineînteles! Deci? Ce zici? Esti de acord?
—Da, dar....ceilalti sunt de acord? Ce fel de incapere? Unde? Tot in scoala?
—Nu, ceilalti nu stiu. Va fi doar secretul nostru. Te voi plati ca sa nu spui la nimeni!
—Bine, pai, unde doriti sa fie incaperea?
—Pai...ar putea avea o intrere ascunsa? Poate....la baia fetelor?
—Bine! Si cum ati dori sa arate?
—Pai.....cam asa:Si ar fi frumos, defapt as crea ca intrarea sa fie declansata de un jurnal...posesorul jurnalului meu....sau......defaaaapt....as vrea ca un basilic sa o pazeasca! Si.....posesorul jurnalului sa fie in stare sa invoce basilicul! Dar....as mai vrea ca intrarea sa se poata face si de cei care....cei care.....aaah! Da! Cei care vorbesc reptomima!
—Dar..:domnule.....reptomima...este limba....limba prin care se comunica cu......cu.....ș...șe......șerpii!a spus Pettigew, parca cu putina....teama.
—Da, si? Ai ceva impotriva? Acesta este un ordin! Nu o rugaminte! Sau....sau vrei sa chem un alt arhitect? Vrei sa fi dat afara?il santaja Salazar.
—O, nu! Sigur ca nu! Imediat! Maine ma voi apuca de lucru! Si o voi termina cat mai tepede posibil!***in acest timp, Rowena, Godric, Helga si Tom***
—O, vai! Ce am facut? Ce vom face? Ce se va intampla cu el(Salazar)? Oare ce a patit? De ce poarta dusmanie pe noi? Hmmm🤔🤔🤔🤔.......poate....poate......poate... O, nu! Ati vazut transpiratia lui? Asta nu este normal? Si....ati....ati vazut....ochii lui? Parca....parca...parca ar avea o culoare de negru-verzui? Nu! Nu avea culoarea asta! Poate....imi vine greu sa cred.....dar....dar....poate....poate a fost....a fost o...otra....otravit! Care este elful care i-a dat sa manance?
—Pai...Sodky....cred....
—Atunci....hai sa il interogam!
—Nu, nu cred! intervine Tom, crezand ca elful l-ar putea da de gol.
—Pai ar fi mai binesa eliminam macar o posibilitate, nu?***in bucataria elfilor, la interogatoriu(e putin cam prea mult zis, dar... csf😉)***
—Deci, Sodky, spui ca nu stii nimic despre asta? Despre otravire? (In acest timp Tom statea foarte incordat, uitandu-se tinta la elf)
—Nu! Sodky nu stie nimic doamnelor si domnilor! Nu stie nimic despre otravirea lui Salazar! Oricum....chiar daca ar sti, nu v-ar zice! Nu i-ar divulga secretul stapanului lui! Niciodata Sodky nu l-ar trada pe stapanul lui! Niciodata nu l-ar da in vileag! Sodky este un elf fidel! Sodky nu divulga secretul stapanului!
—Stai....ce stapan ai tu? Noi suntem stapanii tai! Nu ai unul singur! Ai cinci! Ce ne ascunzi? Care-i stapanul tau adevarat? Ce nu vrei sa ne spui? Care-i problema ta? De ce nu ne spui totul? De unde vii? Stai......(spune Rowena dupa ce se uita pe elfii angajati de toti cinci).... tu nu figurezi pe lista celor angajati! Ce rol ai tu aici? Care e stapanul tau? Cine te-a angajat?
—O, nu! Sodky rau! Elf rau! a spus el in timp ce se batea singur.Atat pentru azi. Sper ca v-a placut😉! Pana la capitolul urmator.....va las in suspans. Ce se va intampla? Vor afla cei trei/patru prieteni ce s-a intamplat? Va urma! Pana atunci....pupicii!!😘😘😘 Paaaaa!!! Scuze daca am greseli!!❤️😿
P.S.: La media aveti o poza cu Sodky
CITEȘTI
ÎNTEMEIETORII HOGWARTS
FanficAsa cum se poate observa din titlu, aceasta carte prezinta povestea intemeietorilor Hogwarts.ului. Patru prieteni buni care isi doresc sa construiasca un institut de educatie a magicienilor. Cu cine fac cunostinta dar si cum se va termina aventura l...