Aku duduk sblh perempuan yang mulut dia pak ah kecoh..
Apatah nama dia.. Aku endah x endah je tadi.. X nk dia trasa.. Tp sumpah rimazz.. Asyik ckp pasal kpop bagai.."Anis.. Jom balik.. Tp sebelum tu gi jalan2 lu.. Nk?"
Ha.. Da berbunyi pun dia nih.. Hahah..
"hmm.. A... A..."
Adulah.. Tak ingat nama.."nama saya Siti Umairah Hasan.. Bole pggl Umai"
Mcm tau2 je aq tk ingat nama dia..hehehe😂
"ha.. Umai.. Sorry tak le join.. Sbb petang ni plan nak gi cr barang ngn kakak.. Lagipun..abg saya balik dr Australia ..."
Umairah mengeluh perlahan..
"hmm.. Takpe saya faham... Lain kali eh.. Saya minta diri dulu"Umairah pun blah.. Aku apa lagi.. Blah skali la..
Aisey...
...................................................."Abang!"
Anati trus mendapatkan abgnya.. Gentle ah.. Brapa tahun x jumpa...Ni la abg anati.. Semkan?
"abg.. Apasal suruh amik kau kat pantai? X de tmpt lain..airport ke?"
"eee..kau ni..aq baru balik dh dgr kau bebel..diam ah.. Aq pening.." abgnya menunjal kepala anati..
Anati mencebik..
'ee..sedap² je tunjal kepala org..'"oi..cepatlah"
Abangnya menjerit memanggil anati yg jd patung cendana kat tgh2 pantai...Anati tersentak...
"ha..ye ye"Anati berlari - lari anak menuju ke arah abgnya..
Ha,, dh baca jgn lupa vote
YOU ARE READING
Suspicious partner
Fanfictionni rekaan semata mata.. meh le baca.. dialu alukan pada dak dak mawep ..yg laen ikut ah