Nový život

120 8 6
                                    

Lehce sebou cukla, když ucítila palčivou na své pravé tváři. Sykla a pootevřela jedno oko. Před sebou uviděla šklebící se zrzavou postavu. Tiše zapištěla a otevřela oči úplně. Vyjeveně se na něj podívala. Její strach mu na jeho tváři vytvářel ještě větší úšklebek než měl doteď. "Proč nejsem mrtvá?!" Vyštěkla neveřícně, když konečně nabrala dostatečnou odvahu. Odvaha okamžitě odpadla když znovu ucítila bolest na tvé tváři. Kdyby mohla automaticky by se chytla za tvář. Když však chtěla zvednout ruku, nemohla. Byla připoutaná. Z očí jí začaly volně padat slané slzy. Tiše vzlykla a tomu se jenom zrzek usmál. Chloe sklopila hlavu a zavřela pevně oči k sobě. Zrzek si jen nespokojeně mlaskl a vzal její bradu mezi ukazováček a palec. "Jak se jmenuješ?" Zeptal se jí celkem klidně, avšak když dívka stále neodpovídala, začínal mít vztek. "Mluv!" Zavrčel na ní jako nějaký pes a Chloe na zrzouna vyvalila svoje už takhle dost velká kukadla. Začala se celá třást, ale nedokázala odpovědět. Zrzek se uchechtl a nasadil svůj škodolibý úšklebek. Pustil její bradu a odkašlal si. "Jsem Jerome...  ty si?" Podal k ní ruku, ale hned se rozesmál. "Omluvám se..Ty vlastně nemůžeš hýbat rukama.  Uděláme to jinak. Pokud neřekneš své jméno, vyříznu ti jazyk, nechám tě aby si ho rozkousala a spolkla. To už nebudeš muset mluvit vůbec a ještě k tomu se najíš." Zašklebil se. "Chloe..." Řekla jednoduše, protože se bála cokoliv jiného říct.  Jerome se znovu zakřenil a podíval se na svojí zajatkyni. "Tak si to vyjasníme. Ty si chtěla zemřít že?...Že se ptám jinak by si nestála na kolejích." Zasmál se a Chloe tak naběhla husí kůže. "Pokud chceš, mohl jsem ti s tím pomoct nemusela si skákat hned pod most. Teď to bude, ale po mě." Zamračil se a rozhlédl se kolem. Zazubil se když spatřil na stole malý kapesní nožík. Vzal ho opatrně do ruky a ušklíbl se. Přišel ke své zajatkyni a rychlím pohybem jí nůž zarazil do stehna. Z rány okamžitě vystříkla krev a Chloe bolestně kvičela. Jak prase na porážce. Jerome se jen vítězně usmál a odkráčel pryč. Netrvalo dlouho a Chloe se začali zavírat oči. Nakonec upadla do tmy.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Unesena (Jerome Valeska)Kde žijí příběhy. Začni objevovat