Öncelikle hepinizden özür diliyorum. Sınavlar yüzünden yeni bölümü yazmaya vakit bulamadım. Bu bölümde bana yardımcı olan beliz ve esra'ya teşekkür ediyorum. hepinize yorumlarınız için teşekkür ediyorum ♡♡♡♡
Karanlık sokakları aydınlatan lambalar titrek bir ışık çıkartıyordu. Sokak çok sessizdi nefes alış verişlerimi bile duyabiliyordum. Korkarak ama bir o kadarda merak ederek son köşeyide döndüm ve tam karşımda duran çöplükten bir kedinin hızla aşağıya atlayıp hırlamasını duyduğumda korkudan tiz bir çığlık attım ve refleks olarak geriye doğru bir adım attım.
Neler oluyor burası neden bu kadar sessiz ki. Hiç kimse yok. Bu bir oyun mu...
Ben bunları düşünürken birden müziğin başlamasıyla etrafım insanlarla çevrilmeye başladı. Yırtık kot giyenler göbeklerinde piercingi olan kızlar...
Yaklaşık otuz kişi var ve giderek daha da artıyorlar. Ağacın arkasından çıkan kız, köşeden gelen çocuk, çatıdan atlayan adam ve hatta çöplükten çıkan minik çocuklar. herkes etrafımda dans ediyordu.Buraya ilk defa geldiğimi anlamış olmalılar çünkü herkes bana soran gözlerle bakıyordu.
İlk başta benim orda olmamı umursamıyormuş gibi yapıp dans etmeye devam etselerde daha sonra hepsi birbirine bakıp kaş göz işaretleriyle anlaştıktan sonra durup bana baktılar. Sonra birden müziğin sesi kesildi ve içlerinden liderleri olduğunu tahmin ettiğim bir kız ileri atıldı ve herkesin merak ettiği soruyu sordu. "Sende kimsin ?"
Ben şaşkınca kıza bakarken o bana bir soru daha yöneltti. "Buralarda yeni olmalısın seni daha önce hiç görmedim. Neden buraya geldin "
Kız konuşurken ayağını ritmik bir şekilde hareket ettiriyordu. Diğerleri susmuş ve cevabımı bekliyordu oysa ben kızı incelemekle oyalanıyordum.
Beline kadar gelen kızıl saçları vardı gözleri ela rengindeydi boyu benden biraz daha uzundu. Göbeğindeki metal piercing kulağındaki küpelerde aynı derecede parlıyordu.
Tam üç tane küpesi vardı iki kulağındada ve sol kulağının kıkırdağındada bir küpe vardı. üstünde pirsingini gösterecek kadar kısa turuncu salaş bir bluz vardı ve altındada mini kot şort. Kız gerçekten çok güzel galiba kıskanmaya başlamıştım.
Kafamı kaldırdım ve kızın bana sorduğu soruları cevapladım. "Ben Melek. Buraya sizinle beraber sokak dansı yapmak için geldim tabi eğer beni grubunuza alırsanız."
Buna hiç şaşırmamış gibi bir hali vardı. Hafifçe gülümsedi ve ayaklarını kıpırdatmadan belini ve kafasını arkaya çevirip arkadaşlarına baktı. "Ne diyorsunuz millet ?"
Her kafadan bir ses çıkıyordu kimileri homurdanıp surat asıyordu kimileriyse gülerek başlarını olumlu anlamda sallayıp çığlık atıyorlardı. Kız kafasını çevirip bana döndüğünde tek kaşı havaya kalktı ve beni süzdü. Sessizce kararlarını vermeleri bekledim.
"Pekala madem istiyorsun o zaman seni bir testten geçirmemiz gerek." Sevinmelimiyim üzülmelimiyim şaşırmıştım onların arasında olmayı küçüklüğümden beri istiyordum ama ya onlar kadar iyi değilsem ya beni kabul etmezlerse ah işte o zaman hem rezil olurum hemde iki kat rezil olurum ! "Tamam... peki"
Herkes bana bakıyordu bende anlamsızca onlara baktım. "Ne. Ne var."
Kızıl saçlı kız bana doğru yaklaştı. "Şimdi yap. Hadi başla. Doğaçlama yap."
"Ah Tanrım.... Tamam etrafımdan uzaklaşın" Herkes benim dans edebileceğim kadar açıldıktan sonra dikkatle bana baktılar. "Serkan müzik" Ve başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANS ATEŞİ
Teen FictionBen annesi ve babası öldükten sonra hayatını küçük kardeşi Çınara ve sokak dansına adamış bir kızım.