4 dalis

20 2 0
                                    

Reikėjo laukti penkias minutes, kol mokytoja galiausiai iėjo į klasę. Na, Kodis vis galvojo, kas čia, šioje klasėje nutiko prieš mokytojai dar nepasirodant. Ir jis pradėjo galvoti vėl kitaip - zuikis... Bet gal čia tik šeip sau mėginta nukreipti mano dėmesį nuo kokios nors smulkios detalės...pavyzdžiui, kam jam manimi domėtis. Tai labai keista. Net ir mano adresą susižinojo...Tarytum būčiau čia laukiamas. Nemanau, kad esu ypatingas, bet kodėl...vis dar kankina mane šios klaikios mintys ir negaliu sustoti galvojęs apie tai. Vakarėlis...jis mane pakvietė į vakarėlį, tai tikrai labai keista ir neįprasta. Galbūt čia New York'e visi tokie- keistuoliai. Nespėji atsikraustyti ir jau gali susidaryti nuomonę apie miestą. Vienas žiūrėk- maratona bėga, ir tai turbūt kiekvieną rytą, na o kitas - manęs nepažinodamas jau ir į vakarėlį kviečia. Kas jam iš to? - staiga visas Kodžio mintis sujaukė mokytoja, kuri ištarė Kodžio vardą. Šis net nesuprato kas vyksta ir ką jis praleido.

- Taip. Tai kas yra? - jis nieko negalvodamas atšovė mokytojai, tarytum būtų visiškai išskirtinis tarp visuomenės prasčiokų ir kuriam nei žodžio negalima ištarti.
- Jūs ištarėte mano vardą, tai dabar sakykite man, ko jūs iš manęs norite? Kad atsakyčiau į kokį nors jūsų užduotą klausimą, o gal dabar norite, kad ateičiau prieš visą klasę ir prisistatyčiau, kad kaip kitose mokyklose?

- Pasilik po pamokų, dabar jau tikrai turiu su tavimi apie ką pakalbėti ir, žinoma, aptarti!- griežtai atsakė jam mokytoja.

- Žinote, nesu megėjas veltis į beprasmius pokalbius, bet galėčiau duoti jums neblogą patarimą. Jei norite kalbėti, psichologas gali būti pats geriausias pašnekovas, na, o jei pamanėte, kad toks esu, tai labai klydote. - vėl Kodis neieškojo žodžių kišenėje, o mokytoja nieko nebeatsakė jam. Jos kantrybė jau buvo persunkta, na, o šis vaikinas jautėsi kuo puikiausiai, atsikalbinėdamas prieš mokytoją, kuri dėsto istoriją. Pusė pamokos sugaišta ir vien tik per tą ginčijimąsį, žinoma, nepamirškime paminėti ir tas penkias minutes, per kurias mokytoja dar turbūt spėjo išsimiegoti.

Strawberry BoysМесто, где живут истории. Откройте их для себя