1 vecka senare.
"ANDREA! Tänk att vi JUST NU är påväg till Marcus och Martinus konsert!!"
Ada nästan skrek där vi satt i den röda Volvon påväg till Göteborg.
"Hur sjukt!?" Halvt skrek jag tillbaka då jag höll på att fangirla sönder.
"Kan ni dämpa er lite tjejer, jag försöker höra vad jag tänker" Sa mamma och kollade menande på mig genom spegeln. Med ett fniss kollade Ada och jag på varandra. Det skulle bara bli så sjukt kul.
@'Andrealind: on our way to Marcus and Martinus consert. So extited❣️
@'adablom02: asså snyggasteeee👌🏼😂
@'uknowallyjohnsson: ush, lika fula båda två. Spyr
@'linneadaqueen: Uhm, vad är detta om jag får fråga? Hur ser ni ut?🤢
@'sarasbeautyisthebest: asså jag fattar inte hur någon som du kan få biljetter till DERAS konsert.Jag visste att jag bara skulle få elaka kommentarer från Allys gäng. Jag försökte att inte bry mig och fokusera på konserten vi hade framför oss, jag var ju ändå van. Dessutom förtjänade jag kommentarerna. Det är var sanning. Inte det om Ada dock, allt det som stod om mig. Allt det var sant.
Det igenkända ljudet från min mobil hördes än en gång. Marcus hade skickat en bild på den gula appen med spöket på. Jag gick snabbt in på mobilen.
Jag blev genast helt varm i kroppen när jag såg bilden. Längtade han efter att få se mig? Det var omöjligt. Ingen kunde ju göra det?..
Jag tog i alla fall en bild och skickade åt honom.
Det räckte inte länge tills jag fick ett svar.Öppnad 11.24
----------------------------------------------
Vad hände? Tänkte skriva ett jättelångt kapitel. 256 ord... hade planerat vad jag skulle skriva men är verkligen helt för trött och vill få upp denna del idag. Hoppas det inte gör allt för mke hihi.Erkänn att ni misstolkade rubriken!!!
Stör mig jättemke på att Andreas smink är olika på bilderna, men What to do. Det är väldigt svårt att hitta passande bilder. I hope u understand.
Börjar undra varför jag alltid skriver nåt här i slutet.