🔋 19.46 4G
Mac😚Wow vad stelt det blev igår😂|19.46
19.46| vilket av dem? "The talk" med Tinus eller kyssen?
Jag stannade till mitt i ett andetag. Kyssen. Den perfekta kyssen. Jag hade inte slutat tänka på den sedan jag hoppade in i bilen. Men att Marcus tog upp det. Det var rent ut sagt sjukt. Jag visste inte om kyssen betydde något för honom. För varför skulle han vilja vara med mig? Varför ville han ens närma sig mina läppar? Fast den stunden. Stunden jag kysste honom, fick mig att glömma allt. Alla kommentarer. Allt dåligt. Han fick mig att glömma.
Uhm, när vi talade med Tinus. Det blev väldigt stelt...|19.47
Men varför kysste du mig?|19.47
Frågan som jag så länge velat ställa, stod äntligen i chatten. Frågan som jag så gärna ville ha svar på, eftersom jag inte fattade. Jag fattade inte något just nu.
19.47|jag kunde inte kontrollera mig själv. Du är för vacker Andrea. Har du inte insett det?
Uhm...|19.47
19.47|varför har du så dåligt självförtroende? Du är perfekt på alla sätt.
Jag tog ett djupt andetag. Skulle jag berätta? Skulle han få veta allt?
Om jag berättade, skulle du hata mig. Du skulle aldrig se på mig igen|19.47
19.48| vad talar du om? Såklart jag skulle. Andrea, vad handlar detta om?
Marcus, lämna mig ifred! Jag vill inte ha fler frågor från dig! Du fattar inte! Ingen fattar!|19.47
19.47|va?
19.47|Andrea vad snackar du om?
19.47|snälla svara mig!
19.47| jag ser att du läst!
19.47| snälla ignorera mig inte Andrea!
Läst 19.47
---------------------------------------------
17 missade samtal från Marcus❣️
---------------------------------------------
7 missade face-time samtal från Marcus❣️
---------------------------------------------Vad var det för fel på mig? Varför skulle jag överreagera? Det var bara så sjukt känsligt för mig. Att berätta om allt som hänt mig, allt jag varit med om. Alla självmordsförsök. Varför skulle jag berätta det för honom? För varför skulle han bry sig?
-----------Hejhej! Förlåt för jättedålig uppdatering och jättedåligt och rörigt kapitel. Har inte haft inspiration alls.
Har bestämt mig för att skriva i annan form nu. Liksom dåtid, orkar inte tänka vad det riktiga ordet är. Men liksom "jag gick, jag åt" o.s.v. Ska även ändra de andra kapitlen till det någon dag. Känner att novellen blir starkare då på något sätt.