Capitolul 1

276 20 9
                                    

        Anul școlar a început de o lună și lucrurile sunt pe cale să se încingă. Crush-urile sunt pe cale să apară, la fel și momentele jenante. (În acest liceu sunt doar vampiri și vârcolaci).

Ziua de vineri, favorita tuturor elevilor, dar pentru Richard era încă o săptămână în care nu a făcut nicio mișcare în a o cucerii pe Mary, cea mai frumoasă fată din liceu. Ea are ochii verzi și părul blond deschis. Ea își deschide vestiarul, iar el stă ca un stâlp întrebându-se cum să o abordeze. El era împreună cu doi prieteni de-ai lui, James și Dario care au văzut o oportunitate pentru un pariu.

-Pun pariu pe o sută de lei că nu o să o inviți în oraș.spune James

-Poftim? Pune pe 200. Știm amândoi că nu o va face.spune Dario

-Vă înșelați! Uitați-vă cum se face.spune Richard

El ia aer în piept și se duce spre ea. 

-Bună!

-Bună!spune Mary în timp ce își închide vestiarul.

-Mary, vin să te iau la șapte. Te scot în oraș. spune el sigur pe el.

-Bine. Ne vedem la șapte.spune ea cu un zâmbet mare pe față.

Ea pleacă spre sala de clasă, iar Richard se duce la prietenii săi cărora nu le venea să creadă că a fost în stare să o facă, dar a făcut-o. Dario și James scot banii pe care ii dau lui Richard. Toți trei se îndreaptă spre clasă. 

Ava, o șatenă cu părul creț cu ochii verzi pe care nu îi poți uita. Ea tocmai și-a făcut operație la ochi ca să scape de ochelarii pe care nu îi mai suporta. Ea tocmai ce ieșea din liceu ca să arunce ochelarii la gunoi. O pasare îi ia ochelarii din mână și îi aruncă pe stradă. Ea merge să își ia ochelarii când o decapotabilă neagră condusă de Raymond îi strivește ochelarii. El parchează mașina, ia ochelarii de pe jos și se duce în fața ei.

-Sper că nu mai ai nevoie de acești ochelari.spune el

-Nu mai am. spune ea zâmbind.

-Asta e o ușurare. Nu vroiam să îmi cheltuiesc banii pe o pereche de ochelari.

-Cum i-ai cheltui dacă nu să îți achiți datoriile?

-Scoțându-te la o întâlnire. Ar fi un mod mai bun?

-Nu.

-Vin să te iau la opt.

-Bine. 

Cei doi intră în liceu. Raymond aruncă de la spate ochelari care nimeresc în coșul de gunoi. Bianca se uită la ceas știind că este în întârziere. Nu se uită pe unde merge și dă peste Chase. Cel mai popular băiat din școală, pe scurt băiatul visurilor oricărei fete, dar mai bine nu te-ai pune cu el.

El se întoarce și o vede pe Bianca care se făcea din ce în ce mai mică decât el.

-Ce crezi că faci?o întreabă privind-o ca pe un pitic de grădină.

-A fost un accident.spune Bianca

-Mai bine ai pleca.

În acel moment Richard și Raymond care observă toată faza. Richard îl întrece pe Raymond și ajunge între Bianca și Chase. 

-Ce crezi că faci?îl întreabă Chase pe Richard.

-Te învăț o lecție. Ceva ce unul dintre noi ar fi trebui să o facă de mult.

-Ce te face să crezi că vei reuși? Sunt alpha, nu tu.

-Poți să faci multe lucruri, dar nu vorbești urât sau te iei de sora mea.

-A noastră.spune Raymond

-Nu te văd că sari la bătaie.

-Doar gura e de tine.spune Chase

Richard îi dă un pumn de îl pune la pământ și continuă până când Bianca îi separă.

-Nu merită să îți irosești timpul cu el. 

-Aici are dreptate.spune Chase

-Tu să taci! spune asta Bianca scoțându-și colți la vedere.

-Dacă crezi că asta mă sperie, încearcă altceva.


Liceul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum