Bianca este în camera ei pregătindu-se pentru întâlnirea cu Chase. El făcea același lucru. Richard și Raymond erau amândoi cu ochii în telefon vorbind cu prietenele lor. Ei nu erau atenți la nimic ce se petrece în jur. Ea se uită la ceas și își dă seama că trebuie să plece la presupusa ieșire cu Chase. Să fim serioși amândoi știu că este o întâlnire în toată regula.
Ea iese din casă și îl vede pe Chase fumând o țigară stând lângă motocicleta lui neagră care îi dă imaginea de băiat rău și neînțeles. Atunci când o vede aruncă țigara pe jos și o calcă în picioare.
-Ești gata? o întreabă el.
-Da. Unde mergem?
Chase care se gândea la lucruri perverse în minte sau cum ar putea să se termine această noapte, dar se trezește la realitate când aude întrebarea Biancăi și lasă acele gânduri deocamdată.
-Tu, ai văzut vreodată tabăra vârcolacilor?
-Nu.
-Atunci mergem acolo.
-În acest caz te duc acolo.
-Bine.
Chase se urcă pe motocicletă gata să pornească din loc. Bianca ezită să se urce pe ea. Se vedea de la o poștă că tremura de frică.
-Ce e?
-Nu te-ai mai urcat pe o motocicletă până acum?
-Nu.
-Nu vei pății nimic. Am eu grijă de tine.
-Tocmai de asta îmi este frică.
-Mă insulți enorm spunând asta. Și ești vampir. Nu poți să mori.
-Bine. Ai dreptate.
Bianca se urcă pe motocicletă și se ține de Chase care o ia din drum. Cei doi ajung acolo. Nu era nimeni, ceea de nu se întâmplă fără ca ceva să intervină, dar după reacția lui Chase la vederea taberei goale sigur este mâna lui.
-Se pare că avem tabăra pentru noi.
-Dacă e goală de ce mai stăm?
-Pentru că tu nu ai văzut conacul în care doar adevăratele V.I.P intră ca mine.
-Nu te da mare.
-Mai vedem.spune Bianca
Cei doi intră în conac și primul lucru pe care îl fac este să se ducă la barul cu băuturi. Chase rânjește amintindu-și de ce șmecherii a făcut cu ajutorul acelui bar. El intră în rolul barmanului și pregătește o băutură. Ei fac băuturi și le beau pe fiecare toată noaptea până când adorm pe canapea.
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireAcestă carte este volumul cinci al cărţii Vampirul din liceu. Recomandat citirea cărţii Vampirul din liceu înainte să citiţi această carte. Bianca, fiica lui Derek și a lui Rose. Richard și Raymond sun gemeni. Richard este cel mare, amândoi fiind cu...