Capitolul 2

163 10 5
                                    

      Oricât de bună a fost adrenalina în momentul bătăii acum nu mai este bună deloc. Richard se află în biroul directorului așteptând-o pe Rose, care mereu îi ia apărarea în aceste situații. Chase era lângă el. Semnele pumnului nici nu mai sunt prezente pe fața lui. Directorul se uită la cei doi de parcă ar fi de pe alte planete pentru că vampiri stau departe de vârcolaci de cele mai multe ori, dar vârcovampiri (denumirea pe care am dat-o vampirilor care se pot transforma în vârcolaci, dar tot trebuie să bea sânge ca să supraviețuiască) sunt la mijloc.

-Îmi spune-ți și mie ce s-a întâmplat? îi întreabă directorul

-S-a luat de sora mea mai mică. Nu puteam lăsa să scape atât de ușor.spune Richard

-Sunt destul de sigur că sora ta mi-ar fi făcut felul în felul ei.spune Chase gândindu-se la lucruri perverse.

       În acel moment intră Rose. Anii nu au schimbat-o. Încă mai are șuvița albastră care iese foarte mult în evidență și care îi dă un look de adolescentă rebelă care nu respectă regulile, nici nu îți dai seama că are trei copii acasă, să nu mai pomenesc că sunt foarte aproape de majorat. Îmbrăcată într-o pereche de blugi și un tricou albastru ia un loc.

-Bună ziua, domnule director!

-Bună ziua, doamnă! Știți de ce sunteți chemată aici, nu-i așa?

-Da. Fiul meu l-a caftit pe unul. Mai este și altceva ce ar trebui să știu?

-Nu. Să știți că se va propune scăderea mediei la purtare.spune directorul

-Asta nu se va întâmpla. Fiul meu l-a lovit pentru că s-a luat de sora lui mai mică. Nu e cumva deviza anului acesta să se apere unul pe celălalt?

-Ba da.

-În acest caz fiul meu a făcut ceea ce trebuia și nici nu se discută scăderea mediei lui la purtare, ci a celui care s-a luat de fiica mea. spune Rose revoltată. Și cu asta am încheiat. Vă urez o zi bună.spune ea

Rose se ridică de pe scaun și iese din birou urmată de Richard și Chase. Cei doi rămân puțin în urmă special ca să mai vorbească puțin.

-Ai cel mai bun avocat din lume.spune Chase

-Așa e.spune Richard Dacă te mai prind că te iei de Bianca, te bag în comă.spune Richard pe un ton serios.

-Mă mai gândesc. Până la urmă nu pot să spun că nu arată bine.

-Dacă te atingi de sora mea, nici mama ta nu o să te mai recunoască după ce îți voi face.

Richard intră în mașina lui Rose.

-Mamă, ești cel mai bun avocat. Trebuie să îți dau o sticlă de cola pentru asta.

-În acest caz va trebui să îmi schimb meseria. Trebuia să mă fi făcut avocat special pentru voi.

-Da, dar în schimb deții una dintre cele mai căutate case de discuri.

-Așa e.

   Rose pune cheia în contact și conduce spre casă. Ajung acasă, iar Richard iese din mașina ca fulgerul și se duce spre camera lui ca să fie gata de întâlnire. Raymond mai trebuia să își facă freza și era gata să se ducă. Derek intră pe ușa în același timp ca și Rose, iar în secunda următoare cei doi băieți erau în fața lui. Bianca stătea pe canapea și citea o carte ignorându-i pe frații săi mai mari.

-Ce vreți?îi întreabă Derek pe cei doi milogi.

-Tată, uite cum stă treaba, eu și Raymond avem fiecare câte o întâlnire și ști prea bine că băiatul este cavaler și face cinste cel puțin prima dată pentru că fata trebuie să aibă o părere bună despre el.spune Richard

-Bine.

Derek își scoate portofelul și îi dă fiecărui băiat câte 200 de ei. Ei pleacă fiecare la mașina lor și duși au fost.

În următorul capitol urmează întâlnirile celor doi. Scrieți în comentarii dacă aveți sugestii ce ar trebui să facă cele două întâlniri cu adevarat speciale și să specificați la întâlnirea cui se întâmplă.

Liceul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum