Capitolul 4

117 10 1
                                    

In padure Bianca deja era pregatita sa bea sangele iepurelui pe care tocmai l-a prins. Cu colti gata sa isi serveasca masa. Chase ajunge in fata ei. In acel moment ea lasa iepurele si se aproprie de el. Chase isi fereste privirea ca sa nu faca contact vizual cu bruneta care pare din ce in ce mai inspaimantatoare, dar nu destul incat sa il sperie pe marele alpha.

-Daca m-ai facut sa pierd o masa, ar fi bine sa ai un motiv bun.

-Dar nu am, inafara de faptul ca nu trebuie sa pleci. Seara tocmai a inceput! Nu trebuie sa pleci si nici o carte din lume nu merita.

-Nu imi pasa ce crezi tu legat de asta, dar tot trebuie sa fac rost de o masa si nu vrei sa ma vezi ca trec la sangele muritorilor.

-Ar fi interesant de vazut, dar nu vreau sa te schimbi si avem o camara plina de sange in caz ca dam o petrecee si invitam si vampiri sau vampirite dragute.spune el zambind.

-Unde e? Si de ce nu m-ai spus de la inceput?

-Nu sunt obligat sa iti spun tot. Crezi ca eu nu am treaba? Sunt alpha. Trebuie sa imi gestionez fanele, sa am grija de locul asta ...

Bianca stie ca tot ce spune, le spune doar ca sa o imbarlige pentru ca Richard i-a spus exact cindatoririle unui alpha.

-Cred ca ai gresit. Decand ai devenit alpha nu ai gestionat nicio zi locul asta. Tu ai avut grija sa bifezi fiecare fata care iti trece prin pat.

-Poate . spune el desi stie ca bruneta are dreptate. Se vede cu cine semeni. Si eu care am pariat ca semeni cu tatal tau. Imi datorezi 100 de lei pentru asta.

-Nu e vina mea că ai pierdut la pariu. Si de ce sunteti voi interesati de asta?

-Speram sa fi un varcovampir asa ca am inceput sa facem pariuri sa vedem cine te va cucerii sau va a avea o aventura cu tine. Una din doua.spune el Iar mie imi place sa castig cu orice pret.spune el

-Esti un ... Nici nu am cuvinte sa te descriu.

Bianca ii da o palma. Acest gest fu o surpriza pentru amandoi. Nici Biancai nu ii venea sa creada ce a facut. Pregatita de orice din partea lui Chase se face din ce in ce mai mica.

-Asta nici nu a durut. Data viitoare incearca sa faci incat chiar sa ma doara.

-Imi irosesc timpul cu tine.

-Fa cum vrei. Nu imi pasa.

    Bianca pleaca prin padure si pana la urma isi serveste masa si se duce.   intr-un club. Era trecum de miezul noptii, dar ea nu avea ora in care sa ajunga acasa. Comanda un cocktail cu fructul pasiunii. Weekendul viitor va fi Luna Sangerie. Ea se arata o data la 550 de ani si se spune ca cu cine esti de Luna Sangerie este sufletul tau pereche.

    Oricat de romantic este aceasta ocazie o data in viata pentru muritori.  Tanara nu avea niciun chef de aceasta sarbatoare pentru ca speranta ei de a gasi baiatul care sa o faca fericita este din ce in ce mai mica. Isi termina bautura, o plateste si se indreapta spre iesire. Iese din club si in fata ei apar doi tipi mari si tari.

-Domnisioara Bianca, trebuie sa veniti cu noi.

-Nu. Merg acasa sau oriunde vreau.

-Baieti, lasa-ti-o sa plece. Pana la urma pe mine ma vreti.spune Claire care a iese dintr-o umbra.

-Tu cine esti?intreaba Bianca care nu are nici cea mai mica idee legat de ce se petrece.

-Parca ai plecat din oras.spune Chase care apare de nicaieri.

-M-am intors. Am de rezolvat niste afaceri.spune Claire

-Trebuia sa ma fi gandit la asta.spune el Oricum sper sa pleci cat mai repede.

-E clar ca eu am picat la mijloc asa ca o sa plec.spune Bianca

-Se pare ca ai uitat de intelegerea ta cu sefu.spune unul dintre tipi.

-Legat de asta. Chiar imi pare rau pentru asta, dar eu i-am spus de la inceput ca nu se va intampla. Va trebui sa imi accepte decizia fie ca ii place sau nu.spune Bianca

-Daca si fosta mea ar face la fel, lumea ar fi mult mai buna.spune Chase

-Sunt chiar aici! spune Claire

-Stiu. De ce crezi ca spun asta?

-E clar ca aveti probleme de rezolvat asa ca mai bine plec.spune Bianca

De aceasta data pleaca, iar cei doi tipi se uita la ea cum disparea fugind cu super viteza ei.

-Bianca, o sa castig acel pariu fie ca iti place sau nu.spune Chase

Liceul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum