Keesokan harinya....:::Baekhyun POV:::
Aku terjaga daripada tidurku apabila chaya mentari menerpa wajahku...aku dah sedar dari tidur tapi malas nak bangun
Rase macam nak baring atas katil ni sepanjang hari...aku kerling jam
12.30 tengahari
Haishhhh...malsnya nak bangunn...tidur dulu lah sekejap..jap.betina tu kat mane.ouh baru aku ingat aku kurung dia semalam.
Baru je aku cuba untuk sambung tidur...aku terdengar satu bunyi...
Grrrrr~
Haishhh...kau boleh diam tak..mase ni lah nak buat concert.aku nak tidur ni.
Grrrr~
Baik kau diam sebelum nyawa kau melayang.eh jap.mae boleh aku bunuh perut aku.nanti aku mati jugak.tak ke naya.
Memang betul pon sekarang ni aku lapar.mana taknya..dari semalam tak makan.giler ke.aku just minum.minum pulak bukan minuman biasa..liquor pulak tu
Ahhhh...aku lapar
Aku turun laju ke dapur dan aku kerling meja makan...tak de makanan...aku mengeluh dan aku buat sandwich lalu makan
Betina tu masak tak masak...memang tempah maut ...tunggu kau!
Aku bangun dari perbaringan dan terus menuju ke bilik air...di mana tempat betina tu berada...untuk pengetahuan korang...aku tak kunci pon okay....
Aku bukak mase dia meroyan dalam bilik air tu...ni lah perempuan....nangis je tau...desperate nak simpati lelaki lah katakan...
Aku bukak pintu perlahan-lahan...dan...goshhh...aku nampak betina tu tengah terbaring depan pintu ni....goshhh...dah la aku lapar ni...minah niii....
Bukan nye nak bangun pergi masak...aku dah lah lapar gilerrr ni...ni yang nak mengamuk ni
Aku duduk mencangkung depan dia...aku tarik rambut dia dengan kuat.....dia tak bagi reaksi....masih lagi tidur...tak guna...
Aku lepaskan rambut dia...aku berdiri dan sepak perut dia..
"Weyhhh...bangunlah!!!!Aku lapar!!!!"
Dia masih tak bagi reaksi...aku angkat kepala dia....baru aku perasan yang banyak darah kat lantai....eh minah ni hidup ke tak ni...
Aku pegang nadi dia...eh ade lagi...tak mati pon lagi...
Aku berjalan ke arah tab mandi...dan bukak paip air...aku angkat betina ni..aku letak dalam tab...aku mandi kan dia...
Aku buat semua ni terpaksa okay...aku tak sayang dia...
yelah..kalau aku bawak pergi hospital...aku jugak yang kena dakwa sebab dera isteri sendiri...
jadi...terpaksa lah aku buat ni...aku mandi kan dia jer pon...bukannye nak buat ape-ape....lagipun kitorang dah sah...
So...tak payah risaulah...DAIS tak kan datang...
Baju dia....nak bukak ke tak...hmmm...bukak je lah...kesah ape aku
Dan...untuk pengetahuan korang...aku tak rase ape-ape pon sekarang...memang tak lah aku nak sentuh dia...she's not my type
Selepas selesai mandikan dia...aku lap badan dia....badan dia sejuk betul...
luka kat tengkuk dia pon..tak dalam mana...aku buat agak-agak darah keluar je...
Aku ambil baju dia dan pakaikan...dia ni ringan je...so...senanglah kerja aku...
Usai pakaikan dia baju...aku ambil first aid dan rawat luka dia...nasib baik darah dah tak keluar...
YOU ARE READING
[On-going] Don't Hurt Me (Psycho) 변백현
Mystery / Thriller[Highest rank:#7 in mystery/thriller] "AAHHH!!!!TOLONG MAAFKAN SAYA!!!!"jerit perempuan itu kepada seorang lelaki yang tidak berhati perut...lelaki itu hanya tersenyum sinis.."Jebal..."rayu perempuan itu.....Nak tahu seterusnya bacalah...annyeong..v...