[NAYEON POV]
Aku berjalan ke arah balkoni.Cantik pemandangannya.
Aku boleh nampak seluruh bandar Seoul kat sini.
Good.
Aku tak boleh berhenti fikir pasal tadi.Tak masuk akal betul.Suara tu menhantui minda aku.
"Nado saranghae"
Ouh stop nayeon.
"Nado saranghae"
Get lost from my mind!!!
"Nado saranghae"
Shit.
Aku tekupkan muka dengan kedua-dua tanganku.Aku menggeleng kepala perlahan.
Krekkk...
Aku menoleh ke arah bunyi tersebut.Ianya Baekhyun.
Dia sedang menatang dulang yang penuh dengan makanan.Yang pastinya itu untuk aku.Kan?
Dia letak dulang makanan atas meja coffee berdekatan dengan sofa.Dia nampak segak.
Rambut dia hitam semula.
Seluar kulit hitam.
T-shirt hitam.
Segaknya!!!
Tak guna!!!Aku tergoda!!!
Aku perasan yang dia pakai eyeliner.Aku tak boleh tengok mata dia kalau dia pakai eyeliner.Mata dia jadi tajam.
Sexy!!!
Sebijik macam Baekhyun Oppa!!!!
Oyemji my oppa!!!!
Aku hanya tenung apa yang dilakukan oleh Baekhyun.Dia betul-betul nampak naif sekarang.
Suci jer.
Tapi dia boleh tukar kenaifan itu menjadi psycho pada bila-bila masa sahaja.Jadi aku kena bersedia.
"Kenapa tengok aku macam tu?"Baekhyun bersuara
"H-huh?"Aku membuat muka blur ku supaya aku tidak tertangkap yang aku merenungnya.
Baekhyun gulingkan matanya ke atas.Tanda menyampah dengan aku.
"Dah. Mari makan."pelawa baekhyun sambil menepuk sofa di sebelahnya.
Aku hanya mengikuti kata-katanya.Lagipun memang aku tengah lapar pun sekarang ni.
Aku berjalan ke arahnya.Aku duduk atas sofa iaitu di sebelahnya.
Kelihatan ada daging salai,sup dan nasi kosong.
Wahhh!!!Macam sedap!!!
"Saya makan dulu"Aku berkata kepada baekhyun lalu aku mencapai sepasang chopstick yang tersusun elok di tepi pinggan.
Aku mengepit danging dan menyuapnya ke dalam mulutku.Kenapa daging ni rasa lain?!
Rasa pahit dan payau.
"B-baek kenapa daging ni rasa lain"
"Mestilah....kau sayang kan"
"B-baek daging ape ni?"
"Daging Mingyu"
Bluekkkkkk
Aku muntahkan balik daging 'mingyu' tadi.Aku tau Baekhyun tak menipu.Orang macam dia ni tak boleh main-main.
"Kenapa muntahkan balik?"
"Penat aku panggang daging dia nak bagi kau makan"
"B-baek kenapa awak bu-"
"Sebab aku tau dia akan rampas kau dari aku.Aku buat macam ni sebab aku sayang kau"
Setelah mendengar alasannya yang 'munasabah' itu aku terus bangun dan berlari masuk dalam tandas.
Adakah patut dia pergi bunuh mingyu sebab takut mingyu rampas aku dari dia?!!
Dah sah-sah aku jadi milik dia?!!
Aku pergi lari kat mingyu tu pun sebab aku tak boleh nak terima yang aku telah dinodai tanpa dia sedari.
Tapi kenapa dia perlu bunuh mingyu?
Mingyu tak salah....
Ni semua sebab aku...kalau aku tak pergi kat rumah mingyu mesti mingyu masih ada sekarang....
Maafkan saya, mingyu....
Disebabkan perbuatan saya,awak jadi mangsa....maafkan saya ,mingyu..
Aku tekupkan muka menggunakan kedua belah tanganku...aku menangis sepuasnya....aku rasa bersalah sangat....
Kenapa bunuh mingyu?!!
Kenapa tak bunuh saya?!!
Baekhyun....
Kenapa?.....
______________________________________
Sorry lambat update...author sibok sikit sejak EXO comeback ni...duduk depan tv jer kerja....tengok inkigayo lah,music bank lah,k-hits lah,the show lah....banyak lah....nak tengok EXO punya pasal...
Anyway....
VOTE&COMMENT
YOU ARE READING
[On-going] Don't Hurt Me (Psycho) 변백현
Mystery / Thriller[Highest rank:#7 in mystery/thriller] "AAHHH!!!!TOLONG MAAFKAN SAYA!!!!"jerit perempuan itu kepada seorang lelaki yang tidak berhati perut...lelaki itu hanya tersenyum sinis.."Jebal..."rayu perempuan itu.....Nak tahu seterusnya bacalah...annyeong..v...