3. kapitola

8 0 0
                                    

Přijela v luxusním Cadillacu, celá oblečená do toho nejdražšího oblečení. Podle značky její kabelky jsem poznala, že je to zřejmě ta nejdražší kabelka ,jakou jsem kdy viděla. Dlouhé vlasy až po zadek, rudá rtěnka a dlouhé řasy. Popravdě mi trochu připadala jako zlatokopka, které doopravdy záleží na tom, že David má slíbené dědictví po jeho otci, mém strýci, který před pár týdny zemřel. Pro mě to byla velká ztráta a pro Davida jistě ještě větší. Ztratit milovaného člověka a dokonce žít pozbytek života bez něj. Ale hned zpátky k Jessice. Vůbec se mi nelíbila, možná to bylo tím, že jsem na ni trochu žárlila, ale přesto její povaha byla dostačující k tomu, abych si na ni udělala svůj názor. Hned jak vstoupila do dveří, silně mě objala a skoro i udusila. Celou návštěvu proseděla před svým ,,Iphonem,, , celou dobu nepromluvila ani slovo a párkrát dala Davidovi pusu na tvář, tak jsem si ji ani nevšímala. Zato jsem pozorovala a co nejpodrobněji poslouchala svého úžasného bratrance. Povídal o svých zážitcích ,jak jsem mu dlouho chyběla a jak se velice těšil na to, až mě uvidí. Dojalo mě to, protože jsem měla strach z toho, že za těch několik let na mě zapomněl, ale jak jsem poznala na první pohled, nestalo se tak. Čas plynul tak rychle, že jsme si ani nehlídali čas. Při jejich odchodu si mě Jessica vytáhla do rohu a silně mě držela za ruku: ,, Teď je zamilovaný do mě, je můj a taky dlouho zůstane, nikdy tě už neuvidí! " S úsměvem se obrátila na Davida a vášnivě ho políbila. Byla jsem z toho v šoku, jakou přítelkyni to má a jakto, že mohl být tak slepý. Bohužel David znovu odjel, ještě před tím mě silně objal, trochu mu ukápla i slza, jak jsem si nepatrně všimla. Poté jsem se rozbrečela, jako malé dítě. Zase mi odešel ze života, slíbil, že se vrátí, hned jak bude moci, ale já jsem stále měla divné tušení, že zůstane s Jessicou v Dánsku už napořád. Další den byl pro mě takovým dnem na zamyšlení. Stále jsem měla v hlavě Jessicu. Co by se stalo, kdyby to byla doopravdy zlatokopka a zničí Davidovi život. Díky tomu, že jsem dalších čtrnáct dní nemohla spát, musela jsem začít řešit situaci.

Big BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat