Zazvonila jsem znovu a pořád nic. Zřejmě se vymluvila, že jsem někdo, kdo jim nese nějakou nabídku nebo poštu. Po chvíli jsem se ohlédla na Thomase, jak jí svůj kebab a i já jsem pocítila hlad, tak jsme šli najít nějakou blízkou restauraci, či pouhý bufet. Narazili jsme na malou hospůdku, kde podávali teplé hovězí maso. Byla jsem velice ráda, že jsem při sobě měla Thomase, který mluví plynule dánsky, narozdíl ode mě. Sama jsem byla překvapena, kde se to vlastně naučil a popravdě mě to i imponovalo. Po úžasném obědě jsme šli znovu k bratrancovu domu, kde už jsme na něj konečně narazili, jeho Jessica totiž nebyla doma. Byla jsem ráda, že nebudu muset v takové zimě spolu s Thomasem spát někde venku. David vypadal poměrně vyděšeně a překvapeně, jakmile mě uviděl. Zastavil se přede mnou a prudce mě chytil za ramena. Že by mě snad chtěl poprvé v životě uhodit. ,, Kde ses tady vzala , a jak jsi se sem dostala!" Chtěla jsem mu říct, že jsem tu skrz jeho přítelkyni, ale Thomas mě zezadu kopnul do nohy, aby mi dal znamení, že nesmím nic prozradit. Otočila jsem se a řekla: ,, No, víš bratránku, přijela jsem tě navštívit...". Zeptal se mi zda li to ví rodiče, že takhle cestuji a ihned jim šel zavolat. Jejich odpověď ho potěšila a pozval mě a Thomase dovnitř.Napadlo ho, že bysme si mohli udělat hezkou projížďku na jeho motorce s vozíkem a prohlédli si Kodaň dopodrobna. Vzal nás na zámky, různá muzea, do aguaparku. Dokonce i Thomas si užíval jízdu ve vozíku. Vrátili jsme se zpátky a Jessica, celá rudá a rozčilená, vyšla ze dveří a zavolala si Davida do kuchyně. David jí řekl, že zde budeme na pár dní a pak nás sám odveze na letiště. Vzala to v celku dobře, ale i když jsem si pobyt u svého bratrance s Thomasem užívala sebe víc, nesměla jsem zapomenout na důvod, proč jsem zde vlastně vůbec přijela. Začala jsem přemýšlet nad tím, jak mám Davidovi říct, že jeho přítelkyně je skutečná mrcha.
ČTEŠ
Big Brother
Novela JuvenilZ deníku mladé dívky Jenis Jacksonové a člověka, jež navždy změnil život.