"Eunyeong!"Ape perempuan ni nak?Ish
"Kau buat apa dengan Yoongi aku semalam hah?!"Pfftt.Kesah pulak aku dengan Yoongi kau.Aku tak hamak lah syal.
"So what?Pegi lah tanya boyfriend kau tu.Macam aku hamak sangat dengan dia."Aku bagilah muka kerek aku kat dia.
Bila aku nak ciau je,dia terus grab rambut aku.Sheyt.
"Kau jangan nak acah polos eh!KAU FIKIR AKU TAK TAU?!"Makin kuat dia tarik rambut aku.
Aku lepaskan tangan dia dari rambut flawless aku ni.Ishh.Tercemar rambut aku kena pegang dengan traitor ni.
"Kesah?!"Padan muka kau!Kena dengan aku sekali.
*PANG!!*
Yauch.
"Parents aku pun tak pernah lempang aku lah!"Aku herdik dia.Suka hati mak bapak atok nenek dia je lempang aku.
•••
"Ish..Kalau sebab lelaki je korang boleh putus kawan,tak payah lah kawan dengan aku."Sunmi acah muncung.Muncung tu dah boleh sangkut beg dah.
"Dia yang start dulu.Dia tau aku ada crush kat Yoongi tu.Tapi dia pegi couple dengan Yoongi."Aku lawan lah balik cakap dia.
"Tapi korang bukan couple pun."Dia lawan balik cakap aku.Aku pun bangun lah dari bangku tu.Aku malas nak cakap dengan orang yang tak sama side dengan aku ni.
"Fine.Backup lah best friend kau tu.Tak payah cari aku lagi."Aku terus ciao and balik rumah.Aku malas nak hidup dah kalau macam ni.
Semua orang nak rampas hak aku.Ape salah aku?
•••
Aku bukak phone je terus panas hati aku.
Kenapa?Kenapa mesti membe aku sendiri yang khianat aku?
Huuuu...sedihnya eden..
"Eunyeong."Ishh..sibuklah Minhyuk ni.
"Ha."Aku lap air mata aku.Tak nak lah dia nampak aku nangis.
"Pahal ni?Nape nangis?"Aduhh dia perasan lah pulak.
"Alolo..meh sini."Hmm jarang sekali dia berlaku begini.
Tetiba pulak nak peluk bagai.
"Cuba cerita nape kau nangis?"Aku terus nangis dekat bahu dia.
"Irene..dia tau aku suka Yoongi--"Tak sempat lagi aku nak habis cakap.
"Yoongi?!Budak acah suweg tu?"Aku angguk lah.Memang betul pun.
"Lepastu,dia pegi couple dengan Yoongi."Makin meraung lah aku.Huhuhu..
"Alaa..lek la.Bukan dulu si Irene tu dengan Taehyung ke?"Aku angguk je.Malas nak bukak mulut lagi.
"Ha.Pegi lah jumpa Taehyung.Irene tu mestilah still ada feeling dekat Taehyung tu.Try jealous kan dia."Dia bagi idea kat aku.Aku terus duduk tegak.
"Kau sure ke?Aku tak nak things become worse."Aku tenung dia lama nak mintak kepastian.
"Ikut kau lah.Aku just bagi idea je.Kalau kau tak sure,tak payah buat."Dia terus bangun and tepuk belakang aku.Lepastu,dia ciao.
Haih..aku patut tidur.Maybe esok aku tau ape aku nak buat.
Lampu ditutup and aku terus pejamkan mata.
YOU ARE READING
Crush 『C』 (MYG)
FanficMisi membenci MR.Suweg Cliché doesn't matter😌 (Heyyo!Kalini author buat long FF.Bukan jenis macam tomboy tu.So,maybe bm dlm ni campur pasar and baku tau)