To

65 4 0
                                    

ေတြးၾကည္႔ဖူးလား မိုးေတြေဆြတိုင္းခင္ဗ်ားနာမည္ကိုေရရြတ္ေနတဲ့လူသားတစ္ေယာက္အေၾကာင္း......
ေပ်ာ္ေနမယ္ဆိုတာယံုပါတယ္.....ခင္ဗ်ားကိုဘဝနဲ႔ရင္းၿပီးခ်စ္ေပးတဲ့သူေတြၾကားမွာ....ဒါေပမဲ့ခင္ဗ်ားသိလား.....ဒီလူက...အဲ့လိုသူေတြထက္႐ူးမိုက္တယ္....
ခင္ဗ်ားဆိုတဲ့ျဖစ္တည္မႈနဲ႔တင္ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္အခ်ိဳ႕ကိုေလနဲ႔အတူလြတ္ေပးလိုက္တယ္..........
ခင္ဗ်ားခံစားမိလား.......ခင္ဗ်ားခ်စ္တဲ့ေလေတြဟာဒီလူရဲ႕ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းေတြေလ.......
            ခင္ဗ်ားခံစားဖူးမယ္လို႔မထင္ပါဘူးေလ..တစ္ခ်ိန္
ၾကရင္ခင္ဗ်ားခ်စ္တဲ့တစ္စံုတစ္ေယာက္ဟာလည္းခင္ဗ်ားကိုျပန္ခ်စ္မွာပါ.....ဒါေပမဲ့ေလဒီလူအတြက္ေတြးၾကည့္ဖူးလား?????
ေအာ္........႐ူးမိုက္တဲ့ေမးခြန္းေတြပဲေနာ့.....ခင္ဗ်ားကအခ်စ္ေတြနဲ႔ျပည့္စံုေနတဲ့ၾကယ္ေလးတစ္ပြင့္ေလ.....
..ပိုးစုန္းၾကဴးေလးအေၾကာင္းဘယ္သိပါ့မလဲေနာ္.....
အိပ္ပ်က္ညေတြဟာခင္ဗ်ားေၾကာင့္လို႔မစြပ္စြဲခ်င္ပါဘူး.......တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ေတြးမိတယ္.....
အိပ္ပ်က္ညေတြမ်ားလာတဲ့အခါ
ခင္ဗ်ားကိုပိုင္ဆိုင္ရမလားလို႔........ဒီလိုပါပဲ...ဒီလူရဲ႕႐ူးသြပ္မႈေတြအေၾကာင္းေျဖ႐ွင္းဖို႔နည္းကိုမ႐ွာပါနဲ႔......
မ်က္စိမွိတ္တဲ့အခါခင္ဗ်ား
႐ွိသလို......ဖြင့္ထားတဲ့အခုလည္းခင္ဗ်ားပံုရိပ္ေတြ...
သိပ္လြန္တာပဲေနာ္......အျပစ္လြဲခ်ရင္လည္းဒီလူ႔အလြန္ပဲ....ၾကားေတာင္မၾကားဖူးတဲ့ႏွလံုးခုန္သံေတြကိုဘယ္လက္ခံလို႔ရပါ့မလဲ......ဒါေပမဲ့လည္းနားေထာင္ၾကည့္ပါလား.....ခင္ဗ်ားရယ္လိုက္တဲ့အခါတိုင္းဒီလူရဲ႕ႏွလံုး
ခုန္သံေတြခင္ဗ်ားအနားမွာ႐ွိေနတဲ့
အေၾကာင္း.....
              ခင္ဗ်ားေဘးမွာ႐ွိမေနတဲ့အခါ.....သိလား
လူတိုင္းအထင္လြဲႏိုင္တယ္.....ဒီလူျမတ္ႏိုးမိတာခင္ဗ်ားမဟုတ္ပဲခင္ဗ်ားရဲ႕ေတာက္ပမႈလား........ဟင့္အင္း...
မေတြးၾကပါနဲ႔..နိႈင္းျပစရာမ႐ွိရင္ေတာင္သူတို႔ကိုလည္း
စိတ္မဆိုးသင့္ဘူးေလ.....
ခင္ဗ်ားရဲ႕ေတာက္ပမႈေလးေၾကာင့္သာဒီလူဘဝလင္းခဲ့ရတာ....ေနာက္ဆံုးအေျဖကေတာ့ခင္ဗ်ားအနားမွာအတူ
မ႐ွင္သန္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ဒီလူဟာသိပ္ကိုစိတ္ပ်က္စရာ......

YOUWhere stories live. Discover now