"BERİL "
Abimin o güzel bülbül sesiyle uyandım . Nie bağırıyor ki her sabah onun yüzünden yataktan düşmekten sıkıldım keşke bunları içimden deil de abimin yüzüne söyleyebilsem ama no işte abime sesimi yükseltemiyorum
"BERİL !" KALK ARTIK LAN ÇILDIRTMA BENİ EYER 5 SANİYE İÇİNDE GELMEZSEN NAPACAĞIMI ÇOK İYİ BİLİYORSUN DİMİ..
" Tamam abi geliyorum.. "
5 saniye içinde yetişemezsem beni keser keser ..
Yetisebilmek için pijamalarımı cıkartmadan merdivenlerde koşmaya başladım .Aşağı indiğimde tezgahta yemek yapan abimi ve televizyonun karşısında ders çalışıyormuş gibi yapan Esila yı gördüm . Esila 4 dedi ve yüzünü eydi. Esila ' nın yüzüne bakarak dil çıkarttım ve kaşımı kaldırarak bakış attım . Aklı sıra ben dövdürtcekti mal .
Abimin yanına yavaş yavaş yürürken tezgaha parmaklarımla dokunarak abime yaklaşıyordum.
Yine ne isticen .
Ne nerden anlamıstı bi şey isticeğimi of ya bütün ortamı bozdu ben buna o kadar çalışmıştım.
Neyse abime kaşlarımı çatarak bi günde bilmesen olmazmı abi ya . Dedim .
Ben senin içini bilirim kızım dedi ve aygaza doğru ilerledi.
Aslında doğru söylüyordu. Annem ve babamı 1 sene önce kaybetmiştik o günden beri abim sanki içimi okuyordu.
İyi tamam söylüyorum biz şimdi buraya yeni taşındık ya-
Eee nolmuş taşındıysak
Bölmek zorunda mısın ya offf
Abicim şimdi ben şey diyorum, sustum bu söyliycem şeyi abime söylemek le doğrumu yapıyordum.
Abim aygaz dan kafasını kaldırarak bana baktı.
Eee yağcı köpek .
Yüzümü astım 2 dkk boyunca yüzüne baktım .
" SÖYLİYCENMİ"
Bağırmasıyla kendime gelmiştim resmen .
Gözlerimi kapattım nefes aldım . Abi ben buraya yeni taşındıgımız için şu evin parasını ödeyene kadar çalışmaya karar verdim . Yavaş yavaş gözlerimi açarak sonuçta yaz tatili dedim .
Gözlerimi tamamen açtığımda gözlerinden alev çıkan ve her an dövcekmiş gibi bakan biriyle karşılaştım. Hiç bi şey yapmıyordu ama gözleriylerindende her şeyi anlaya biliyordum .
Yumruğunu sıktı tezgaha doğru
yumruğunu geçirdi . O haraketiyle bütün raftaki kitaplar yere düştü .O anda savaş olacağını anladığım için direk odama kaçtım . Ah salak kafam nie söylediysem kafama hızlı hızlı elime vurmaya başladım. Önlemimi almak için odanın kapısını 3 kere kilitledim evt bi önceki kavgamız da 1 kere kilitlemiştim ama oysaki öküz abime o engel deyildi kırmıştı kapıyı onun için önlem olarak 3 kere kilitlemeliydim.
Yatağa uzandığımda abimin bağırış seslerine odaklandım öf nie kızmıstı ki şimdi her şeye kızmak zorunda mıydı . Onun yüzünden hiç sevgilim olmamıştı .Olursada onları gebertmişti. Bali çalışmama izin verseydi nolcaktı sanki tek o çalisiyordu . Tamam annem ve babamın paralarınıda alıyorduk ama bu villanın parasını ödemeye yetmezdi işte tek abimin arabası vardı . Kullanmamada izin vermiyordu nie bu kadar sıkıyordu ki bizi ,kendisi özgür ama ....
Abimin hızlıca kapıyı çarpma sesi ile bütün ev oynamıştı resmen hızlıca canına yanına koştum. Arabanın anahtarını cebinden çıkardı . Arabayı park ettiği yerden çıkardı hızlıca gitti . Arabayı göremiycek hale gelince hızlıca odadan çıktım. Ama yinede temkinli olmam gerekirdi ona belli olmazdı ayak uçlarımla merdiven basamaklarından aşağı doğru yavaş yavaş iniyordum . Esila 'nın sırıtan yüzüyle karşılaştım sinirimi daha fazla bozupta saldırmamak için mutfağa doğru ilerledim . Karnım guruldama sesi duyunca abimin yaptığı yemeğe yaklaştım. İnşallah o olmasın die dua ederken daha yemeğin kapağını açmadan ne olduğunu anladım yumurta öf be her sabah yumurta akşam çorba bi de güzel de yapamıyor çorbası tuzsuz yumurta yı karıştırdigi yok sadece yumurtaları kırıp atıyor tuz atmıyo bikerk gözünün önüne sokuyom tuzu yok abi olmuyo neyse bunu yemektense dışarda yemek daha iyi mutfaktan çıktım .
Esila nın o mükemmel yüzüyle karşılaştım yine , bu aralar nedense çok mutlu prenses sırıtan yüzüne karşılık sırıttım ve şaşkına dönmüş yüzüne son bi kere daha bakarak merdivenlerden çıkmaya başladım . Abimin odasının kapısını aralayarak sessizce içeri girdim odası çok dağınıktı dur ya bu pantolon kimindi ya bu tshort Esila bu kadar uzun deyildi . Benim hiç deildi. Oha abi ya oha pes yani bu evi temizlemek için gelen kadının tshort ve pantolonu ama ben anlamıstım birbirlerine o bakışları ah abi ah elime böyle büyük bi koz vermiycektin. Hayince planlar kurmaya son verip abimin dolabının önüne geçtim bu dolap abimin bizim o kısa gördüğü ama kısa olmayan esyalarimizi sakladığı yer fazla zaman kaybetmeden dolabı karıştırdım . Oha ya bu benim çok aradığım ama bulamadığım için giyemedigim kırmızı elbiseydi. Bazıları yırtılmış ve kesilmisti .Deliye dönmüştüm ama yapcak bi şey yoktu aradıklarımı buldum ve odadan parmak uçlarıma basa basa çıktım. Esila kapının önünde bekliyordu ayyy canım ya ne düşünceli beni beklemis kapının önünde saatlerce .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar 'ın Altında
Teen FictionSesin yıldızları kaydırıyordur En içli satırdanda büyüktür bu güzellik Tutması kolay bırakması zordur; Ruhun yüzüdür bu güzellik. Benim için yeni bi hayat başlıyor . -küçük yazarınız