Saat 04:14 de kadar bu bölümü yazdım çok uykum bu bölümde biraz gec geldi cumartesi günü bırakmamak için 4 lere kadar yazdım inşallah beyenmissinizdir. Vote bırakmayı unutmayın sizi seviyorum ..
Multimedia dan Semih.Bakışlarımla Semih' i döverken onun tek yaptığı bana sırıtmaktı o sırıtıpta kocaman gamzesi çıkınca ona kızamıyordum bile tek yaptığım ona gözlerimi devirmekti .
"Beril Semih aşağıya inin çocuklar yemek yiyin sonra çıkarsınız yukarı."
Şevval teyze 'nın sözünü dinlemeliydik ayağa kalkıp Semih in dizine vurdum gel işareti yaparak odadan ın kapısına yöneldim. Merdivenlerde aşağıya doğru inerken gözüm duvardaki çerçevelere takıldımıştı. Çerçevelerde Semih in küçüklük fotoğrafları vardı. Şimdiki olduğu gibi sarışın dı ve şimdiki olduğu gibi tatlı ve yakısılıydı. Ama fotoğrafta en çok dikkatimi çeken şey ise ailesiyle birlikteydiler ve tabi mutluydular. Bi alt basamağa
indiğimde farklı bi resimle karşılaştım bundada Semih in elinde kupa vardı ve kupayı öpüyordu. Bi alta indiğimde ise Semih in elinde gitar vardı ve gülümsüyordu tabi gülerken gamzesi çıkmıştı . Tabi resmin bütün güzelliği gamze ve karızmasıydı. Buraya geldiğimden beri baya taş hatta metor çocuklar görmüştüm buranın havasından mı bilmem"Yani bende işte gitar çalıyorum tabi sen şimdi bilmezsin "
Arkamda beliren sesle kafamı çevirmem bir oldu. Semih duvara dayanmıs sırıtıyordu sırıtırken o belediye çukuru denilen gamzesi taaa uzaktan beliydi .
"Ukala mısın oğlum sen ne bilmiycekmişim acaba "
Ağzını kapamış gülüyorum.
"Neye gülüyosun ya bak Semih yanına gelmemi çok mu istiyon He gelirsem pek güzel şeyler olmaz bunu bil."
"Gülmektemi yasak."
"Yasak diyememki şimdi gamzen var varya o gamzene şükret yoksa yasaktı."
Semih yanıma gelmişti parmağıyla burnumun üzerine dokunup
"Seni kızdırmak hoşumuza gidiyor napıyım " dedi ve elini çekti beni arkada bırakıp merdivenlerin geri kalanını iniyordu.
"Fazla kızdırmada sonuç kötü olmasın."
Semih in arkasından ilerlemeye başlamıştım. Mutfağa girdiğimizde Şevval teyze her şeyi hazırlamış bizi bekliyordu.Bi süre Semihle sandalye kapmaca faslı yapmıştık . Şevval teyze uzaktan bizi izleyerek gülüyordu
"Aman yapmayın çocuklar ben size sandalye getiririm."İkimizde umursamadan birbirimizi itikliyorduk. Semih pek güç uygulamıyordu bu her halinden belliydi. Semih biraz kalkar gibi olunca hemen sandalye ye oturdum .
"Tamam baş belası tamam otur ama bu misafir olduğun için yani pek pay edinme."
"Hehe canım hehe kesin öyle nihahaha"
2 side dönmüş bana bakıyorlardı sanırım fazla tepki vermiştim Şevval teyze korkmus gözlerle bakarken Semih ise sırıtıyordu bi süre utanıp yere bakmayı tercih ettim . Semih utandıgimi fark edince duruma el koyup konuyu deyistirdi.
"Hadi lan acıktım."
Bu dediğine Şevval teyzeyle ikimizde sırıtmiştık .Şevval teyzeden benden önce davranıp
"Afiyet olsun hadi başlayalım."
Semihle bi kaşık alıp birbirinize bakıyorduk. Semih çok iyi çocuktu hatta bu ana kadar tanıdığım en komik ve en sevdiğim arkadaşımdı diye bilirim kanım çok çabuk kaynamıştı annesi ve o çok iyi insanlardı bana evde yaşanan kavgaları unutturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar 'ın Altında
Teen FictionSesin yıldızları kaydırıyordur En içli satırdanda büyüktür bu güzellik Tutması kolay bırakması zordur; Ruhun yüzüdür bu güzellik. Benim için yeni bi hayat başlıyor . -küçük yazarınız