Yıldızlar'ın Altında |5.

67 13 7
                                    

  Merhaba bu bölümü yazmadan önce size bi şey söylemek istedim ya kitap az okunma olmaya başladı yada benim watpatt doğru düzgün çalışmıyor artık kitabı yazmak ve yazmamak arasında gelip gidiyorum eyer bu bölümdede az okunma olursa kitabı burda bitiricem iyi okumalar ..

  Yataktan doğrulmamla kafama yastık yemem bir olmuştu gelen yastığı geri fırlatıp mırıldanarak yine yattım . Daldığım rüyada yağmur yağmaya başlayınca ellerimle su damlaları düşen yerleri siliyordum. Üzerime bi bardak soğuk su yiyince bağıra bağıra yerimden kalktım evet o rüya deyildi Semih in bana yaptığı bi şakakaydı Soğuksu her bedenimden aşağıya inişinde içim ürperiyordu. Üzerimdeki gecelikle üzerimi silmeye çalışırken kızgın bakışlarımı Semih in üzerine dikmiş
 
   "Niye yaptın bunu?"

Sırıtarak

   "Niye saçımı karıstırdın?"

Bu yanıtını almış kadar iyi bi cevaptı. İçime daha fazla gitmesin diye eyildigim ama bu seferde ıslatığı geceligimi deyiştirmek zorundaydım yoksa hasta olabilirdim. Semih i sırtından itip odadan çıkardım kapıyıda yavaşça kapıyarak gardolabın karşısına geçtim ilk baş Üzerimdekinden kurtuldum soğuk olan su vicudum ısım sayesinde ısınıyordu. Gözüme kestirdigim parçaları alıp giyindim .Şort ve salaş V yakalı tşhortle beyaz ayakkabılar üzerimde güzel duruyordu zaman kaybetmeden aşağı indim . Karşılaştığım kahvaltı buraya taşındığımızdan beri en gösterişli, en mükemmel ,bide bakınca karnının acıktıgını anlaya bilecegin bi kahvaltıydı. En başta abim masaya tableti koymuş dürtüyordu .yazık kahvaltı masasını Semih e hazırlatıyordu. Başımı diyer yana döndüğümde Esila maşa yapıyordu. Bunlarının üçündede bu kadar yemek hazırlıycak kabiliyet olmadığı için kesin Semih in annesi Şevval teyze yapmıştı Karnım guruldayınca köşar adımlarla sofraya yaklaştım. Semih beni fark edince sandalyeyi arkaya çekerek centilmenligini gösterdi abimin umrunda bile deyildim acaba benim geldiğimi biliyormuydu? Bütün herkes sofraya oturunca herkes yiyceği yemeğe bakıyor ne konuşuyor ne de tepki veriyorlardı. Ama ben bu kadar sesizligi kaldıramazdım.

   "Yarın okul var."

Semih agzındaki lokmayı bitirmeye uğraştığı için yanıt verememisti abim 2 saniye daha tableti dürttükten sonra  kafasını kaldırarak

   "Ben götürücem sizi."

Semih yutkunarak 
 
    "Yok abi sana gerek yok biz gideriz zaten Esilayla bizim okul bi uçta şimdi boşu boşuna bi bizim okul bi Esilanın bide zaten işlerinde vardır yani anlıycan sen zahmet etme."

Evet Semih abime saygı gereği ve tabiki yağcılık yapıp gönlüne girmek için abi diyordu abimde onu saygılı olarak görüyor ona güveniyordu.

Semih 'e göz kırparak yüzümü abime doğru döndüm .

    "Evet abi ya hem yolu ögrenirim."

Abim tablette gömdüğü yüzünü kaldırarak benim yüzüme bakmadan Semih e döndü.

    "İyi madem bak Semih sana güveniyorum  şu kızın hakkından gel."

Abimin bu söylediğine göz devirdim ve  ben o kadarmı güvensizim içimden söylediğim için yanıtta alamamıştım. Semih durumu kurtarıp

    "Tamam abi tamam o bende."

Derdemez başını bana çevirip göz kırptı.

Yaa Allahım ya sabır bu kadar mı güveniyorlar abime çatamadığım için sinirli gözlerimi Semih e diktim o ise mırıldanarak durumu kurtardığını söylüyordu. Bu okul gidiş meselesi açılınca bütün yemekler kursagımda kalmıştı. Ayağa kalkıp Semih e el kol işaretiyle yukarı gel dedim ve hızlıca yukarı kata odama yöneldim . İşte yine eski ben geri gelmişti her bi küçük şeyde strese giren ben öf odada 4 kere tur atmıştım acaba yeni okulum benim için hayırlı olucak mı acaba beni seviceklermi beynimi bunlarla yiyip bitirmistim resmen . Odaya yavaşça giren Semih sakin ol diyerek yatağa oturmamı sağlamıştı. Birsürü derdimle Semihide delirdikten sonra anı bir hızla kalkıp çantamı koymadıgımı fark ettim .  Hazırlan eşya ütüle derken akşam olmuştu Semih ise yarın seni alırım diyip beni dertlerimle baş başa bırakmıştı yatağım sabahki olay yüzünden ıslak olduğu için aşağıdaki koltukta yatmak zorunda kalmıştım ah Semih ah aslında abim kendisinin yatağında yatmamı söylemişti ama ben kabul etmemistim Allah bilir oraya kaç karı almıştı .Bende alt kattaki televizyona bakan koltuğa yattım kafamı avizenin olduğu tarafa dikerek hani her öğrenci veya daha çok kızlar yaparda yarın ne olmasını istediğini düşünür işte bende onu düşünerek uykuya dalmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlar 'ın Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin