Yaz tatiliydi liseye başlamak için son 1 gün kaldı ama bir sorun vardı ben bir wampir'dim
Yaz tatili bitmişti ben okula gitmek için bavulumu hazırladım okulum yatılı okuldu.
Annem ve babam beni okula bıraktılar ve ben onlara sıkıca sarılıp okula girdim. Bavulumu üstündeki numaraya bakarak odama bulup içeri girdim. Hemen elbiselerimi yerleştirip odayı gezmek istiyordum.
Ben tam odayı gezicekken odanın kapısı açıldı ve içeriye tatlı bir kız girdi, hemen konuşmaya başladık.(wampir karakterin adı cemre)♧Merhaba ben cemre.
♤ Merhaba ben'de SudeSude elbiselerini dolaba yerleştirirken ben azda olsa korkuyordum çünki ona zarar verebilirdim.
Sude bana dolaşalımmı dedi bende olur dedim bahçeye çıktık ve dolaşmaya başladık. Biz sudeyle birlikte gezerken bir kız bana gıcık gıcık bakmaya başladı sude'de fark etmişti ve bana,♤Bu kız bize neden böyle bakıyo dedi.
Bende bilmiyorum işareti yaptım.
Birden bir anons sesi duyduk."Ben müdür yardımcınız kemal yılmaz herkez Panoya gelsin sınıflarınız panoda yazıyor öğrenen sınıfına girsin"
Zaten ben wampir olduğum için güneşte çok parlıyorum bu yüzden koşarak Panoya gittik. Sudeyle ben aynı sınıftaydık çok mutlu olduk. Sınıfa girdiğimizde herkez bi yerde oturup konuşuyorlar ' dı.
Bizde sudeyle birlikte oturmaya karar verdik.Fotoğrafta cemre var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisedeki tek wampir
VampireWampir olan bir kızın insanlarla yaşadığı lise de macerası