Bölüm 2

287 15 1
                                    

Biz tam oturacakken içeriye kahkaha atarak giren bir gurup vardı herkez onlara bakıyordu ama onlar hiç umursamadan sıralarına oturdular. Bize bakan o kız da gelip bizim önümüze oturdu.

içeriye hoca geldiğinde herkez kendini tanıtıcaktı hoca sıranın en önünden başlayarak adlarımızı öğrendi sıra o  kıza geldi kızın adı yarenmiş. Yaren konuşmayı bitirdikten sonra sıra bana geldi bende kendimi tanıtıp yerime oturdum yaren arkasını dönerek bana gıcık bi gülümseme yapıp önüne döndü. Bütün sınıf kendini tanıttıktan sonra zil çalmıştı.Hoca bize

HOCA=Beden dersiniz var üstünüzü değiştirip aşağıya inin.

ÖĞRENCİLER= OLEEEEEEEEEEEEY.

Herkez sevinirken ben üzülüyordum. Ben bir wampirdim güneşe çıkamazdım eğer çıkarsam yanar ve parlardım herkezde benim wampir olduğumu anlardı. biz sudeyle koşa koşa odaya gittik ve üstümüzü giyindik ben üstüme beyaz bir eşorfman takımı giymiştim. sude beni gördüğünde gülmüştü neden gülüyosun diye sordum.

CEMRE=neden gülüyosun?

SUDE=dışarısı çok sıcak böylemi geliceksin?

Ben evet dedikten sonra bahçeye inip sıra olduk herkez incecik giyinmişken ben uzun ve kalın giyinmiştim.Çok terliyordum ama mecburdum böyle giyinmeye yoksa parlar ve yanardım. Hoca bizi sırayla koşturacakmış o yüzden sıraya girdik ve koştuk sıra bana gelmişti ben de tam koşarken bayıldım. Gözlerimi açtığımda okulun hastanesindeydim ama korkmuştum ve bağırdım hemşire geldi.

HEMŞİRE=korkma hastanedesin. Senin wampir olduğunu anlayıp sana kan enjekte ettim tamammı korkma.

CEMRE=nerden anladın wampir olduğumu?

HEMŞİRE= bende bir wampirim gözlerine baktığımda kırmızıydı ordan anladım.

Lisedeki tek wampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin