moli
otobüsün durması ile moli daldığı derinliklerinden muavin tarafından uyandırılınca önce nerde olduğunu kestiremedi ve sağına soluna bakındı ve antalya otagarına varmış olduğunu gördü ve matias'ı aramak için telefonunu kurçalamaya başladı noyu görünce tuşa basıp kulağına götürüp beklemeye başladı o arada valizini alıp boş bir taksi aradı ama telefondan telesekterin sesi gelince matias'ın hala uyanmadığını düşünerek bir cafe'ye gitmeye karar verdi öncelik midesindeki aç canavarı doyurmak ve sesini kesmekti zira bu midesindeki canavarı doyurmazsa çıkardığı seslerden ötürü rezil olurdu bu moli için hiç iyi olmazdı ve sıcacık aile ortamı gibi görünen bir çay bahçesine girdi ilk bulduğu boş masaya oturup güzelce karnını doyurdu tabi yine matias'ı aradı hala ses yoktu onun için endişelendi acaba başına bir iş mi geldi diye düşündü eğer ona da bişey olursa ben ne yaparım diye düşündü tek umudu oyken ona bişey olmasını istemiyordu ..
moli matias'ı saatlerdir aramaktan endişelerden bitahap düşmüş ve ne yapacağını bilemez oldu tam geri dönmek için bilet gişelerine gidecekken önüne siyah bir jeep hızla geldiğini gördü ve korku içinde çığlık atıp geriye doğru adımlar attı kalbi deli gibi çarpıyor ruhu çekiliyo gibi hissetti o an.
ve içinden 4 tane adam çıkınca ne olduğunu anlamayan moli şaşkın ve ürkek bakışlarla adamlarla göz göze geldi ve adamlardan biri bileğini kaptığı gibi kendine çekti ve arabaya ilerlemeye başladı o sırada etrafta olan insanlar ne olduğunu anlayamadıkları için bir müdaalede bulunma gereği duymadılar ve öylece çekip gittiler işlerine devam ettiler moli noluyor ya sizde kimsiniz desede hiç cvp alamadığı için korku içinde göz yaşları için kendini
kurtaracak birilerini aradı ama kimse oralı bile olmayınca ümitleri bitmiş bu durumu anlamaya çalışmaya uğraşmıyor ve neler olacağını anlaması için onu nereye götüreceklerini ve nedenini öğrenmesi için pes etmiş gibi yaparak arabaya bindi ...
yarım saat sonra koca bir villanın olduğu yeri görünce ve etrafta hiç bir evin bulunmadığını gören moli acaba bunlar fuhuş yapan yada esrar kullanan yada organ mafyasımı diye içinden geçirmiyor değildi hani iyice tırsmaya başladı bu adamlar kimdi beni neden sorgusuz sualsiz kaçırıp bu villaya getirdiler benden ne istiyor olabilirlerdi ki acaba diye geçirdi içinden o pislik olabilirmi diye ama o hapisteydi kaçmış olabilir mi diye düşündü..
imkansız dı olamazdı tam hayatını düzene sokmuşken yine aynı acıları yaşamak istemiyordu kahretsin bu nasıl bir kader böle diye sitemde bulundu kendince ve adamlar arabadan inip moli'yi kolundan çekerek onu daldığı bu korkunç derinlerinden çıkardı ve sürüyerek kızı evin girişine getirip kapıyı açmaları için zile basan adama ters bir şekilde bakmaya çalıştı ne kadar kötü bakmaya çalışmış olsada hiç te korkutucu olmadığının farkındaydı.
ama yinede şansını denemek te zarar yoktu adam moli kolunu iyice sıkarak açılan kapıdan ite-kaka içeri soktu ve moli nin yavaş olsana ayı demesiyle tam elini kaldırıp vuraağı sırada içeriden gür bir ses geldiğini duydu ve 1 adım geri atıp moliyi serbest bıraktı ve moli korkudan ne yapacağını bilmeden sesin geldiği yöne döndü evet orda işte tüm ihtişamıyla heybeti ile yakışıklı yüzüyle dimdik karşısında duruyordu bu olamazdı diyor ve gözleri yaşarmaya başlamıştı molinin artık nasıl bir günah işledide bu adamdan kurtulamayacağını gördü peşini bırakmıyordu ..
sert bakışlarını molinin üzerinde gezdiren aras onunla tekrar karşılaşacağını bu kadar cabuk olacağını tahmin etmemişti bu kızdan ölesine nefret ediyordu ki yaptıklarını bir bir ödeyecekti diye içinden geçirdi ve küçük ama bir okadar belli olan gülüşüyle moliyi yerinden sarsmıştı
'' hoş geldin cehennemime kızıl şeytan ''
diyerek molinin üstüne üstüne yürümeye başlayan aras iyice heycanlanmıştı ve bileğini sıkarak kendine doğru hızla çekip o ürkek ıslak gözlerine bakıp meydan okudu aras
'' se- sen na- nasıl çı- çıktın ha- hapisten ''
dedi moli titrek sesi ile kahetsin bu adamı her gördüğünde dili pelteye dönüyor ve konuşamıyordu .
'' benim çıkamıyacağımı düşündün yoksa ah kıyamam sana ben ''
diyen aras molinin belini sanki kırmak istermiş gibi sıkmıştı moliyi
'' ah '' diye inleyen moli arasın göğüsünden itelemek istedi ama nafile bir çabaydı onun için zire bu adam demir adam gibi çok güçlüydü korkuyordu ondan moli her yönü ile neler yapabileceğini iyi biliyordu ondan kurtulmak istedi ve yine başaramadığını anladı ama neden hala aras dan kurtulamadığını anlayamıyordu ne istiyordu moliden ne sinirlenmeye başladı artık moli ve kendince yüksek olduğunu düşünüp bağırmaya ve hatta vurmaya başladı
'' ne istiyorsun benden yeter artık bırak peşimi ''
diye bağırıp vurmaya başlayan moli arasın sinirlenmesine hatta delirme raddesine geldiğini anlamıyordu ve aras hiç konuşmadan kolundan tutarak onu merdivenlere çekip odasına çekeledi moli ne yapacağını anladığı sırada kolunu kurtarmaya ve kaçmaya çalıştı bir yandan hıçkırarak ağlayıp yalvarmaya başladı ama aras onu duymuyor acı çektiğini bilmiyormuş gibi davranıyordu .
aras odanın içine moliyi sanki bez parçası imiş gibi savurunca moli düşmemek için kendini toparlamaya çalışsada kafasını yatağın tahtasına başını vurmasından kaçamadı o saniye moli kafasına aldığı darbe ile bayıldı ve bu aras için iyi değildi ona yapacakları için ayık olması gerektiğini iyi biliyordu ve onu odada o şekil bırakıp evde emirler vererek arabasına geçti
hızla arabasını şirkete sürerek ilerlerken telefonu çaldı ve karşıdan güzel haberler aldığında korkunç gülmesini bıraktı ve kaza kökledi ...
SELAM BEN GELDİM BİLİYORUM GEÇ OLDU AMA BAYRAMLAŞMAK İÇİN BAYA GEZDİK EYLENDİK BUGÜN BOŞ VAKTİM VARDI YAZMAK İSTEDİM YOĞUN BİR HAFTA GEÇİRMİŞ OLSAMDA SİZLERİDE DÜŞÜNÜP YB YAZDIM HATALARIM VARSA AF OLA SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR :)
VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN :)