***
Filip se približavao Davidovom vratu.Stigao je sasvim blizu njegovog vrata i spremao se da ga ujede, kada je čuo da mu se neko približava.Xxx:Stani, neću ti dozvoliti da mu uradiš ono što si uradio meni.
Filip se nasmejao i ustao.
Filip:Stefane, on je jedan od nas, mora postati vampir.
(Stefan je Davidov i Filipov mladji brat)
Stefan:Dobro znaš da to nije istina,neću ti dopustiti da mu upropastiš život, kao što si upropastio moj.
Stefan je krenuo da napada Filipa,bacio ga je na zemlju i nastavio ga udarati.
Filip mu je uzvratio udarac.
Filip je uhvatio Stefana za vrat i počeo ga daviti.Posle nekoliko trenutaka ga je pustio i Stefan je pao na zemlju.
David je i dalje ležao bez svesti.Filip se okrenuo ka gradu i gledao u daljinu.
Filip:Sada odlazim, ali vratiću se. I odjednom je nestao.
Stefan je došao do Davida i video da se i dalje ne budi.
Zubima je isekao svoju šaku i dao je Davidu da popije njegovu krv.Za to vreme u Miloševom stanu.
Miloš me je nosio do njegove sobe a Elena je išla iza Miloša.
Spustio me je na krevet.
Miloš:Idem po prvu pomoć.
Otišao je.Ja:Elena, sedi.
Prišla je i sela.
Elena:Gde si nestala?Rekla si mi da ideš po piće.
Ja:Pa i išla sam.. Ali sam srela Davida i pitao me je da izađemo napolje.
Miloš:I šta se onda desilo?
Ušao je u sobu i počeo mi zavijati ranu.
Ja:Izašli smo,pričali,i začuli smo nešto u šumi i on je krenuo da proveri šta je to.
Ja sam ga čekala, on se nije vratio, pa sam rešila da idem da ga potražim...
...
Onda sam pala, okrenula sam se i videla ga i onda me je izveo iz šume i to je to.Miloš:Znači nije te on povredio?
Ja:Ne.
Pogledala sam ga.
Ja:Ipak si došao.
Miloš:Da.Došao sam ali bolje je da nisam.
Ja:Zašto?
Miloš:Elena će ti reći.
Miloš i ja smo pogledali ka Eleni,spavala je.
Ja:Kaži mi.
Miloš:Ne, Elena će ti sutra sve reći.Spavaj sada.
Ja:Kaži mi.
Miloš:Neću.
Miloš se okrenuo i krenuo da izađe, ja sam uzela jastuk i gađala ga. Okrenuo se i bacio mi jastuk.
Miloš:Jel ti sada lakše?
Ja:Osećam se super.
Nasmejala sam se.
Miloš je izašao.Ležala sam u krevetu i razmišljala.
Zašto se David tako poneo prema meni,kada sam ga zagrlila?Zašto me je odgurnuo od sebe, a rekao mi je da mu se sviđam?Ljuta sam na njega.
Zaklopila sam oči i zaspala.
Sanjala sam da se nalazim na nekoj litici i da sam se bacila.Padala sam, kada sam stigla skoro do zemlje,probudila sam se.
Otvorila sam oči i videla...***
Kraj 6. dela.
P.S. Izvinite ako ima pravopisnih grešaka.
YOU ARE READING
Story Of My Life
VampireDevojka po imenu Ena se zaljubljuje u Davida. David ima braću Filipa(Filip i David su blizanci) i Stefana koji su Vampiri.Filip je u početku zao a kasnije postaje dobar.Filip preobrazuje Davida da bi mogli da ubiju vampire plave krvi.Da li će Ena os...