Posle 15. minuta.
U Davidovoj kući.
David je stigao kući.
David:Spreman sam..
...
Dajana:Stvarno ćeš to uraditi?
David:Da..
Čulo se lomljenje stakla na prozoru i ubrzo se pojavio on.
Stajao je preko puta Davida, Dajane i Filipa.
Filip:Zovi Stefana, odmah.
Dajana je brzo otrčala u drugu sobu i nazvala Stefana i rekla mu je sve.
...
Xxx:Vidim da ste me očekivali.
Filip:Kristofer.
Kristofer se zlobno nasmejao.
Kristofer:Predaj mi Davida i niko neće nastradati.
Ušla je Dajana.
Dajana:To se neće dogoditi.
Kristofer:Dajana.
Dajana:Kristofere.
Kristofer:Sada si sa njima? A ja sam ti nudio ceo svet i sve što poželiš, samo da budeš samnom, a ti šta si uradila?
David i Filip su prvo pogledali Dajanu pa Kristofera.
David:Šta je uradila?
Kristofer:Šta je uradila? Zabila mi kolac u srce. Samo što sam ja bio otporan na tu vrstu drveta inače bih sada bio mrtav i ne bih imao tu čast da uradim ovo.
David:Šta?
Kristofer:Momci!!!
U kuću su se stvorili 10. vampira.
Filip i Dajana su stali ispred Davida.
Dajana: Ostani iza..
David:Preobrazite me.
Filip: Ostani iza nas.
Kristofer:Mislite da imate šanse da me pobedite?
Dajana:Kristofere... Nikad ti nisam rekla.. Mrzim te, zbog svega što si mi uradio.
Krisrofer:Ono što sam želeo ja, to si želela i ti.
Okrenuo se.
Kristofer:Momci,rešite ih se, samo Davida ostavite meni.
Vampiri su počeli da napadaju Filipa i Dajanu.....
Za to vreme u bolnici.
Ena pov.
Kasija je otišla u svoju sobu, a Elena je otišla kući da se presvuče i da odspava.
Ležala sam u krevetu i razmišljala.
Nisam trebala onako da reagujem, ipak on nije vampir, zar ne? Volim ga i možda možemo početi ispočetka.
Zazvonio mi je telefon.
Uzela sam ga i pogledala, to je bio Stefan.
Prekinula sam poziv, ali me je on uporno zvao..
Javila sam se.
Ja:Šta hoćeš Stefane?
Stefan:Molim te ne prekidaj... David..
Ja:Šta je sa njim?
Stefan: Dajana mi je javila da je došao Kristofer, jedan od prvobitnih vampira..
Ja:Dobro i šta ja imam sa tim?
Stefan:Ja nisam u gradu, otišao sam da nađem neku biljku i ne mogu da stignem tako brzo.
Ja:Stefane, šta se dešava?
Stefan:Filip će preobraziti David u vampira.
Ja:Šta?... Nee.. Kada?
Stefan:Upravo sada, možda ti možeš zaustaviti to.. molim te, požuri.
Prekinula sam poziv.
Izvukla sam iglu iz vena (infuzija) i ustala sam.I otvorila sam vrata bolničke sobe i uputila se ka izlazu. Morala sam se sve vreme kriti od doktora inače bi me ponovo vratili u krevet.
Izašla sam iz bolnice i počela da trčim ka Davidovoj kući....
U Davidovoj kući.
Filip i Dajana su se trudili da zaštite Davida.
Sada se nalaze u dvorištu blizu šume.
Dajana i Filip su svih 10 vampira ubili i počeli su da napadaju Kristofera.
Kristofer je bio jači i uhvatio ih za vrat i bacio ih, oni su pali na zemlju.
David je došao do Filipa i Dajane i video da su u teškom stanju, a onda je prišao Kristoferu.
David:Zašto ovo radiš?
Kristofer:Zašto ovo radim? Zato što mrzim ljude..I kada tebe ubijem imaću šansu da ubijem sve ljude i da svetom vladaju samo vampiri.
David je video da Filip ustaje i došao je do njega.
David:Brzo,preobrazi me.
Filip:Davide.. Ja... Ne mogu.
David:Filipe, moramo ovo da uradimo, inače je ceo svet u opasnosti.. Hajde..Ena pov.
Stigla sam u Davidovu kuću, kucala sam ali niko nije otvarao, ušla sam i videla da je sve razbijeno u kuci.
Izašla sam u dvorište i videla Davida.. Trčala sam ka njemu i videla da ga Filip ujeda za vrat.
Ja:Neeee... Davideee.
Bilo je prekasno, Filip ga je ujeo za vrat. Davidovo lice je počelo da se menja, oči su mu bile krvave i izašli su mu veliki zubi.
David se okrenuo ka meni.
David:Ena..
Počela sam plakati.
Okrenula sam se i počela da trčim......
Tada se David razbesneo i počeo je udarati Kristofera sve više i više, u tom trenutku se pojavio i Stefan. Dajana je ustala i svi su počeli napadati Kristofera i na kraju David je uzeo jedno drvo i zabio mu u srce. Kristoferovo lice je počelo da bledi i odjednom je zatvorio oči.
Davidovo lice se vratilo u normalu.
Stefan:Zašto si to uradio?
...Ena pov.
Trčala sam i došla do moje zgrade, i popela se na krovu. Na mom omiljenom mestu. I sela sam.
Ja:Zašto?Zašto mi se u životu dešavaju samo loše stvari? Prvo me je tata napustio, ubili su ga, onda me je bivši dečko pretukao.. A sada? Sada ovo.. David.. Mislila sam da me voli i da nikada neće postati vampir.. Mislila sam da možemo ponovo početi ispočetka, to je sada nemoguće. Zašto ovako boli?
Obrisala sam suze.
Ustala sam i pogledala na ulicu i rekla:Oprosti mi mama..
A onda..
Onda sam se bacila i padala na ulicu.. Pala sam i polako zatvorila oči..Kraj priče ili možda ne?
Kraj 20. dela.
U sledećem delu ću staviti slike kako bi odprilike svaki lik iz ove priče izgledali.
😃😃😃
YOU ARE READING
Story Of My Life
VampireDevojka po imenu Ena se zaljubljuje u Davida. David ima braću Filipa(Filip i David su blizanci) i Stefana koji su Vampiri.Filip je u početku zao a kasnije postaje dobar.Filip preobrazuje Davida da bi mogli da ubiju vampire plave krvi.Da li će Ena os...