Първо да спомена, че не целя да обидя никой християнин, щото веднъж имах една такава случка и се приключи с много sass и скандали. Окей? Окей.
Та, седи си Тино вкъщи, разплут като жаба на леглото до включения вентилатор и си разглежда фейсбука...
Изведнъж попада на това.
Тино е заинтересован.
Защо християните сами си преебават религията?
Защо християните не са хващали учебник по математика?Закопчавайте коланите, атеист ще издава лекция за Иисус.
Та, Иисус си е обикновен витлеемец, който е просто пратеник на Бог. Иисус не е Бог. Седемте божии апостоли също са пратеници на бога. Защо пък те да не са ни дарили с времето? Защо пък да не е бил Сатаната? Да, Сатаната е светец. Знам, знам, звучи странно, но той е този, който се грижи грешниците да страдат. #Религия,Брат
Буквално можем да обвиним всеки, споменат в библията. Ония двама овчари дето са видяли витлеемската звезда при раждането на малкия Иисус. Защо те да не са ни дарили с времето? Защо да е Иисус? (А можехте поне името да напишете правилно)
От друга страна, другия проблем е времето. Не, не безспирния му поток и постоянното ни приближаване към неизбежната смърт. Прекалено тъмно ли стана? Да, нека осветим малко със светлината на един калкулатор.Ебаси, ако един ден има 74 часа, то сигурно и аз съм добър автор...
Е, доказано е, че християнството има други стандарти за време. Още по-лошото е, че те дори не помагат на хората. За реалните 74 часа, които са 3 дни и 2 часа, хората, които спазват правилата на физиката, могат да отидат на екскурзия. Но християните имат 74 часа в едно денонощие. И не, това не значи, че Земята се върти по-бавно (или че е плоска), а точно обратното. Един ден протича тройно по-бързо. По Християнския Времеви Пояс хората умират три пъти по-бързо.
#ТиКвоЗнаеш?
YOU ARE READING
#ТиКвоЗнаеш?
RandomНз, брат, ама ти кво знаеш? ? Тук ще спамя яко, ама може да има и някакви забавни глупости. Ще гледам да качвам всеки ден или поне през ден. Така че, да. Щастлив спам, весела Коледа и честити нови обувки. ? #9 in Random - 02.09.17 #6 in Random - 03...