İSTEK ALIMI

271 31 14
                                    

*sonuna kadar okuyun lütfen*

Herkese merhaba! Nasılsınız? 

Yarın istek alımı açık olacak.

10 istek alıp kapatacağım.

Kuralları ve künyeyi bir kere daha paylaşayım, künyenin tamamını doldurmanız çok önemli, bu kriterlere göre seçiyorum isteği. Hatta az sonra bir bölüm daha paylaşıp istekleri neye göre seçtiğimi ya da seçmediğimi söyleyeceğim. 

1- Beni takip edin.

2- Bana istek attığınız sürece gidip de lütfen 10 kişiye daha istek atmayın. Yaptığım kapağı kullandığınızı göremeyince 'Ya başka birisine de yaptırmıştım da .s .s' falan demeyin lütfen.

3- Emeğe saygı, beğendim dediğiniz kapakları lütfen en az 1 hafta kullanın.

4- Çok ısrarcı olmayı. Anlıyorum, siz de hemen yapılsın istiyorsunuz ama beni de anlayın bilgisayar dışında bir hayatım da var ve bir kapak ortalama 1 saat sürüyor, bu da sadece yapılışı. Bir de bunun malzeme bulması var...

5- Kesinlikle ve kesinlikle bu konuda çok katıyım, emir vererek konuşmayın. Ayrıca arada ters cevap verirsem beni anlayın çok sinirli bir yapım var hemen her şeye sinirlenebiliyorum amma elinden geldiğince nazik olmaya çalışacağım tabiki. 

6- Kapağı kullandığınız süre boyunca açıklamada "Kapak için @@veyl02 adı kullanıcıya teşekkür ederim!" yazınız lütfen.

7- Künyeyi eksiksiz doldurunuz.

8- İstekler mesajlardan alınıyor.

KÜNYE

Başında * olanlar zorunludur.

*Hikaye adı:

*Yazar adı veya kullanıcı adı:

Varsa Söz:

Kategori:

*Renk tonu:

*Varsa Karakterler (bir kapakta en fazla 3 karakter)

*Özellikle kapakta bulunmasını istediğiniz mezelletler: (silah, duman, gül, kurşun vs gibi)

*Kısaca hikayenizin konusu:

Bu kadar çok şey istememin nedeni, kitabınızın ne ile ilgili olduğunu anlarsam, daha iyi ve kitabınızı yansıtacak bir kapak yapabilme şansımın yükselmesi.

Diğer bölümde görüşürüz. 

Veyl Designs | BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin