Düzenleme: istek alımı bitti.
Açıklamayı mutlaka okuyun.
Arkadaşlar bildiğiniz gibi okulların açılmasına bir aydan az bir zaman kaldı. 10. sınıf oldum, bu sene daha geç çıkacağım ve ailem de okul varken çok fazla bilgisayara girmeme kızıyorlar.
Demem o ki, okul varken sık sık istek alamam. İstek alamayabilirim de. Ama alsam bile uzun zaman alabilir. Bunu bilmenizi istiyorum.
Neyse, istek alımı uzun zamandır kapalıydı, şimdi açıyorum.
Yine 10 istek alıp kapatacağım.
!!!Ayrıca bu sefer istekler mesajlardan değil, yorumlardan alınacak!!!
Kuralları ve künyeyi yeniden yazayım da bir aksilik olmasın.
1- Beni takip edin.
2- Bana istek attığınız sürece gidip de lütfen 10 kişiye daha istek atmayın. Yaptığım kapağı kullandığınızı göremeyince 'Ya başka birisine de yaptırmıştım da .s .s' falan demeyin lütfen.
3- Emeğe saygı, beğendim dediğiniz kapakları lütfen en az 1 hafta kullanın.
4- Çok ısrarcı olmayı. Anlıyorum, siz de hemen yapılsın istiyorsunuz ama beni de anlayın bilgisayar dışında bir hayatım da var ve bir kapak ortalama 2 saat sürüyor, bu da sadece yapılışı. Bir de bunun malzeme bulması var...
5- Kesinlikle ve kesinlikle bu konuda çok katıyım, emir vererek konuşmayın. Ayrıca arada ters cevap verirsem beni anlayın çok sinirli bir yapım var hemen her şeye sinirlenebiliyorum amma elinden geldiğince nazik olmaya çalışacağım tabiki.
6- Kapağı kullandığınız süre boyunca açıklamada "Kapak için @veyl02 adı kullanıcıya teşekkür ederim!" yazınız lütfen.
7- Künyeyi eksiksiz doldurunuz.
KÜNYE
Başında * olanlar zorunludur.
*Hikaye adı:
*Yazar adı veya kullanıcı adı:
Varsa Söz:
Kategori (fantastik-bilim kurgu falansa özellikle belirtin):
*Renk tonu:
*Varsa Karakterler (bir kapakta en fazla 3 karakter)
*Özellikle kapakta bulunmasını istediğiniz mezelletler: (silah, duman, gül, kurşun vs gibi)
*Kısaca hikayenizin konusu:
Bu kadar çok şey istememin nedeni, kitabınızın ne ile ilgili olduğunu anlarsam, daha iyi ve kitabınızı yansıtacak bir kapak yapabilme şansımın yükselmesi.
Diğer bölümde görüşürüz.