Éjszaka futni a sötétben veszélyes, de Jim Grey nem félt. Egy kis faluban lakott a férfi ahol már mindenki tudta a nevét. Ha futtában meglátták az utcán csak annyit mondtak: a magányos farkas. Szegény férfinek nem volt szerencséje a nőkkel. Jóképű, izmos ,okos ember volt. A nők felé közvetített egyetlen hibája, hogy imádta a gyerekeket. Már az első randin arról hadovált, hogy hány gyereket szeretne, hogy hogy fogják hívni őket, és miként neveli majd fel. De nem csak beszélt róla. A nőket szorgalmazta, hogy gyerekük legyen.
"Nem lehet túl korán elkezdeni"-mondta mindig.A nőknek ettől felfordult a gyomra és általában a legközelebbi tárggyal agyon is csapták, ami legtöbbször retiküljük volt. Már mindenki csodálkozott azon, hogy miért nem unta még meg ezt a nagy hajszát, de ő erre is mindig csak egy csípős megjegyzést tett.
De mind ez a régi időkben történt. Mára már elmúlt negyven is talán de ez meg is látszott rajta. Bicepsze összerogyott és már csak lógott a karján. Bőre asszott volt. Szeme és haja is kifakult. Hamar megöregedett teste, korához képest. És ahogy teste változott úgy nőtt be a feje lágya is. Már nem érdekelték sem a nők sem a gyerekek, sőt ha kiskupákok épp az ajtajához mertek érni halloweenkor azzal a kérdéssel, hogy "Csokit vagy csínyt?" ő csak morgott egyet és már a gyerek tömegnek nyoma sem maradt. Békésen töltötte öreg, hátra lévő napjait. Mindig egyedül volt, nem találkozott emberekkel lassan már tíz éve. A falu lakóinak már a hátán a szőr is felállt, ha csak szóba került az öreg Jim. Senki nem tudta, hogy mi van vele, csak találgattak. Az egyik azt mondta már halott és háza bűzlik, mint a borz, a másik szerint még él, de olyan ronda, hogy amikor valaki meglátja szörnyethal. "Szegény postás is eltűnt emlékeztek?" bizonyította elméletét egy nő.
De a jó öreg Jim Grey csak nevetett ezeken a mende-mondákon. Hiszen ő alig tölt egy kis időt a házában. Egész nap kacsákat etet, gombát szed vagy éppen milyen elfoglaltság köti le őt azt próbálja ki. Heti kétszer el szokott menni futni is, hogy azért kordában tudja tartani "rakoncátlan izmait", ahogy mondaná. Este szokott menni sötétedés után nehogy valaki még meglássa, ahogy az öreg edz. Régen, még fénykorában nyilvánosan csinálta, edzőteremben, de ma már nem teszi ki magát ekkora szégyennek. Ma is egy ilyen futást ejtett meg. Mikor már a hold felemelkedett teljes pompályában az égbe. A helyi legenda szerint, ha teli hold van nem szabad ránézni, mert három boszorkány repdes körülötte arra várva, hogy valakit kővé dermesszen.
De Jim nem hitt az ilyen butaságokban, hisz ezek nem igaz szavak, csak az emberek ijesztgetésére vannak kitalálva és aki buta még el is hiszi. Jim nem hitt a varázslatban, sem gyermek ágyak mellett felolvasott tündér mesékben. Pedig jobban tette volna. Azon az estén ugyanis valami különös történt. Senki nem tudta megmagyarázni az esetet, de Jimet holtan találták reggel a közeli erdőben. Bőrének nagy része hiányzott mintha valami lekaparta volna és az arca sem volt meg. A test közelében pedig nem találtak mást csak egy (ismétlem egyetlen egy!) kutya lábnyomot.
Az incidens után a polgármester esti kijárási tilalmat rendelt el. Azt hitte ezzel el is van intézve a dolog és kipipálhatja megoldatlan ügyek listáján, de ez nem így volt. A rejtélyes kutya újra eljött, és egyenesen a polgármester házának irányába vetette magát. Ezután nagy öldöklésbe kezdett és addig nem állt meg amíg ki nem írtotta az egész falut. A legenda úgy tartja, hogy volt egy kis fiú aki aznap született amikor családjához látogatott és nem volt szíve megölni a gyilkosnak. Így magához vette és felnevelte. Azóta sok-sok idő telt el és egy várost építettek az elhagyatott falu helyére. Ma már nagy múlttal rendelkezik ez a város és eltörölte ez az apró történetet. Ennek a városnak a neve, pedig New York.
Ez volt irományom első fejezete. Egy kicsit rövidre sikeredett, de a következő hosszabb lesz ígérem. Remélem tetszett, ha igen nyomj egy csillagot és igyekszek hozni a következő részt. Addig is szép napot nektek és jó írást/olvasást!💙
YOU ARE READING
A vérfarkas utódja
WerewolfNégyszáz évvel ezelőtt kezdődött minden. Egy ember megölése volt a cél, de eldurvultak a dolgok és egy emberből egy egész falu lett. Új lényeket teremtettek emberek megölésére. Ezek a lények emberábrázatúak voltak és ha akartak farkas alakot is ölth...