Жүхён Сонюүл Тэхи Мүён Наён нар бол 4жилийн хугацаанд хамтдаа амьдарч,хэрэлдэж,муудалцаж,зодолдож ирсэн ч хэзээ ч нэгнээ орхиж байгаагүй сайн найзууд.Тэд их сургуулиа төгсснийхөө зун санаандгүй байдлаар их дэлгүүрт гал тавьж 90н сая төгрөгний өрөнд унана.Түүнийг амар хялбар аргаар олох цорын ганц боломж нь М2 гэх царайлаг,бүдүүлэг,их зантай залуустай 3н сарын турш хамт байж тэдний боол болох явдал юм.Тэд чухам яах бол?
М2 гэдэг нь зохиолмол бүлгэм буюу Жонгүг Жимин Хусог Марк Тэхён Бэкхён гэсэн бүрэлдэхүүнтэй баян их зантай царайлаг залуусын бүлгэм.
Уг өгүүллэгийг киноноос хуулбарласан ба зарим хэсгийг өөрийнхөөрөө зохиосон шүү кккк
Жон Жонгүг-Солонгос улсын хамгийн баян өв залгамжилагч ааш муутай их зантай хүмүүсийг их дээрэлхдэг бүдүүлэг нэгэн.М2ийн ахлагч
Пак Жимин,Марк Туан-Хэрэг төвөгт үргэлж орооцолдож байдаг танхай залуус Жонгүгийн өрөөсөн ааш муутай бүдүүлэг баян тэд зөвхөн гоё биетэй эсвэл хэтэрхий хөөрхөн охидтой л харьцдаг.
Бён Бэкхён,Ким Тэхён-Тэд бол шалиг залуус.Охин найрах урлагыг төгс эзэмшсэн хөвгүүд.Хаана парти үдэшлэг болно тэнд захиалсан юм шиг л байж байдаг хүмүүс.
Жон Хусог-Эд дундаасаа хамгийн сайхан ааштай,тусч,ухаалаг,цагаан энергитэй нэгэн.
Им Наён-Танхай,дээрэлхүү.Найзуудаа манлайлсан нэгэн.
Бэ Жүхён- Бусдаасаа жаахан зальжин, сэргэлэн, юмны ард хоцорчих гээд байдаг төрлийн хүн.
Жон Сонюүл-Ухаалаг,даруухан,үргэлж нүдний шил зүүдэг номын солотой хэнхэг нэгэн.
Ким Тэхи-эршүүд,ховдог,бүдүүн, бусад найзуудаа бодвол илүү хүн чанартай охин.
Кан Мүён-Найзууд дундаасаа хамгийн хөөрхөн гэнэн ариун нь боловч нэг их юм яриад байдаггүй үргэлж дуугүй байдаг нэгэн.
YOU ARE READING
Рэкет
Fanfiction90хоногын хугацаанд тэр хөвгүүдийн боол болж хийж үзээгүй ажилуудаа ямар нэгэн аргаар хийцгээ.