6.Цэвэрлэгээ

174 12 9
                                    

Охид Жонгүгийг дагаж явсаар хоёр давхар сүрлэг том байшингийн гадаа ирвэ.Өмнө нь тэд анзаарч харж байгаагүй ч одоо бол яг л ордон шиг санагдана.Тэднийг дотогш ороход гэрэлээр чимэглэсэн том танхим угтах ба хаа сайгүй амттан хоол ус ундаа мөн архи дарс ч ихээхэн байв.Жонгүгийг ороход бүжиглэж байсан ихэнх охидууд нүд ирмэн сээт хаяна.Удсан ч үгүй хаалгаар дахин хэдэн залуус орж ирэхэд охид тэднийг өнөөх бүдүүлэг залуучуудын зарим нь гэдгийг нь таньлаа.Ногоон савхи өмсөж хар шилээ хойг нь харуулж зүүсэн Жимин,Цагаан хоолойтой цамцан дээрээ хар савхи өмсөн үсээ дээш босгосон Тэхён нарыг хараад охид хагас ангайлттай амаар харна.

 Сонюүл,"Хөөе энд хэрвээ үргэлж ийм байдаг бол 90хоног байх ч үнэхээр зугаатай байхдаа"

 Жүхён Сонюүлийг нудран,"Юуны чинь 90 хоног 3хоногын дотор заяаныхаа ханьтай учирчиж магадгүйшүү"

 Охид тэнд цугласан хүмүүстэй бүжиглэж архи дарс уусаар дор бүрнээ тасарчихав.

Нарны хурц гэрэл Тэхигийн нүүрэн дээр тусахад тэрээр нойрноосоо хагас сэргэн хэн нэгний бэлхүүсээр тэврэсэн байгаагаа мэдрэв.Түүнд тухтай байсан учираас улам чангалан тэвэрч гарт нь мэдрэгдэх булчинд нь хүрсээр инээмсэглэн хэвтэнэ.

 "Сайхан байнуу? Бүдүүнээ?"гэх баргил бүдүүн хоолой сонсогдохд Тэхи хурдхан харайн босож эргэн тойрноо харвал өнөөх 6н залуу болон түүний дүрсгүй найзууд түүнрүү үхлийн харц шидлэн сууна.

 Бэкхён,"Өнөөдрөөс та нарын үйлчилэх өдөр ямар ч байсан эхлээд гэрт цэвэрлэгээ хийнэ.Тэхи чи бохир аяга таваг угаа,Сонюүл хог шүүрд Мүён ариун цэврийн өрөөг цэвэрлэж Наён тоос арчина харин Жүхён шал угаа"

 Жүхён хөмсгөө атрилдуулан "Айн? Хөөе чи намайг тэгээд шал угаа гэж байгаа юму?"

 "Би ариун цэврийн өрөө цэвэрлэж чадахгүй" гэж Мүён элгээ тэврэн хэлэхэд Бэкхён инээмсэглэн

 "Хөөх чи ярьж чаддаг байсымуу"

  Жимин,"Цэвэрлэ"

 "Чадахгүй"

"Чад"

 "Би цэвэрлэхгүй" Жимин аргаа барсан янзтай корманасаа буу гаргаж ирэн цэнэглээд "Цэвэрлэ"

 "Заза цэвэрлэе"

 "Хөөе би энэ муухай шалыг чинь угааж чадахгүйээ" Жүхён хөмсгөө зангидан хэлэв.

 "Яагаад"

 Жүхён арагш харан амисгаагаа гаргачихаад буцан залуусруу тормолзон харсаар

РэкетWhere stories live. Discover now