3.Цагдаагын газар

191 16 3
                                    

 Нэгэн том өрөөнд таван охин энд тэнд тарсан байдалтай сууна.Сонюүл жижиг баавгайгаар нүүррүүгээ цохин "90н сая 90н сая 90н сая" хэмээн тасралтгүй үглэсээр сууна.Цонхны тавцан налаж зогссон Наён Тэхирүү утсаа сарвайнгаа "Би сая нет ухаж байсан байхгүюу тэгсэн чинь ийм юм байна чи уншдаа"

 Тэхи утсыг аван,"20-25насны өөртөө итгэлтэй царайлаг охидуудад санхүүгийн тусламж үзүүлнэ найдвартай үйлчилгээ"

 Жүхён,"Тэгээд бид нар гэр орон очиж цэвэрлэх хэрэгүү? Гай болж хамаатан садан эсвэл найз нөхдийхөө гэрийг очиод цэвэрлчвэл яахуу?Бид нарыг юу гэж бодхуу?"

 "Наад дугаарлуугаа мэссэж бич 20-25насны 5н охинд яаралтай санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна гээд бич". Тэхи мэссэж явуулсны дараа удалгүй утас нь чичрэн хариу ирэв.

" Залгы утсаа ав гэнээ" утсаа Мүёнрүү өгөнгөө "арай царайлгаараа чи ярь..за чи ч чадахгүй' Жүхёнруу утсаа шидэн "Чи ярь" Жүхён буцаан утсыг нь шидэн "Энэ чинь чиний утас биздээ?"

 Сонюүл тэднээс утсыг нь "за алив би яръя "

Тэхи,"Чи бид хоёр царайлгын тоонд орохгүй наадхаа Наёнд өг "

Жүхён Тэхирүү хуруугаараа заахтай зэрэгцэн охид Тэхиг даран утсыг нь чихэн дээр нь барив.Тэхи утаснаасаа хөндийрөн "Энэ чинь байнуу гээд байнашдээ"

" Тэгээд хариулаач"

 Тэхи ярвайсаар "Ааанхааан" дахин утснаас хөндийрөн "энэ чинь будал муудал гээд нэг хачин юм яриад байнашдээ"

 "Тэгээд хариулаач"

Тэхи дахин ярвайсаан "Ммммхххннн"

 "Би сая энэ залуутай ярьсан байхгүюу тэгсэн чинь яг биеэ үнэлэгч болцон юм шиг санагдчилаа" охид чанга инээлдэж байснаа "Наёнаааа "

Наён,"Та нарын бодож байгаа шиг бишээ дээр үед найзаасаа сонсож байсын ийм охидууд шалиг донтой залуусыг хашраадаг гэсэн Жүхёнаа миний өнгөрсөн жилийн халловены баяраар авчирсан хувцас байгаа биздээ тэрийг аваад ир"

 Охид тус бүрнээ богино даашинз өмсөн томоохон зочид буудлын 304 гэсэн дугаарын хаалгыг нээн дотогш ороход 30 орчим насны залуу тэднийг харан инээмсэглэсээр "Та нар чинь тавуулаа гээ биздээ нэг нь хайчсын?"

 Гаднаас ягаан туулайны хувцас өмссөн Тэхи орж ирэн "Байна байна би машинаа грашанд тавьчаад ирлээ"

РэкетWhere stories live. Discover now