De nodige informatie van Joost.

263 7 0
                                    

Zet het liedje zachter of anders gaan je oren kapot!

Dit verhaal gaat over Joost, die zijn geheim moet bewaren voor zijn beste vrienden. Zijn vrienden, waar hij normaal alles mee deelt... Nooit tegen liegt! Zal hij sterk blijven en zijn geheim bewaren, of kan hij het niet meer aan en vertelt hij de waarheid?

Throwback Time voor meer informatie

Wat gebeurt er met mij? BBen ik opeens niet meer normaal?... Normaal eten doe ik niet meer of in ieder geval... Niet echt ik doe het nep, anders krijg ik problemen.. Zware problemen. S'nachts ben ik vaak dorstig, maar water hoef ik niet. Moe? Nope. Hongerig.. Mwa, maar geen normaal eten AUB! Echt niet!  Ik kijk in de spiegel, ik lach. Maar zijn mijn snijtanden nou punteriger? Meer.. vampierachtig? Het zal toch niet... Nee! Tuurlijk niet! Ik ben een normale jongen! Ik.. Ik.. Ik ben geen vampier! Opeens sis ik... Wacht sissen? WTF GEBEURT ER?!.. Er komt allemaal zwarte rook om me heen.. opeens vlieg ik een stukje in de lucht, en val weer neer. WAT GEBEURT ER?! DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN?! IK BEN GEEN VAMPIER!  Ugh ugh ugh! Ik moet hoesten van al dat rook! Ik kijk weer in de spiegel, ik zie doodsbleek! HOE?! Ik wordt niet snel bruin.. Maar bleek ben ik ook niet! Ik krijg steeds meer dorst.. Dorst.. Dorst naar bloed!  Maar... Hoe? Hoe kan dit? Hoe ben ik opeens... Een..Een vampier? Dat kan toch niet zomaar? En vampieren bestaan niet... Misschien... Is dit een droom? Ik sla mezelf op mijn wang.. Knijp in mijn pols. Maar het werkt niet. Ik droom dus niet... Opeens wordt ik heel moe.. Zo moe.. Ik moet naar mijn bed. Het lijkt alsof ik naar mijn bed vlieg. Zo snel ben ik er.. Ik lig en val meteen in slaap.

Dit was dus de informatie die je moet weten. Dit was ongeveer 2 maanden geleden. Niemand weet het nog, alleen Joost zelf. De skills van Joost zijn;

-Vliegen

-Hij kan tegen zonlicht (Was hij zelf ook heel blij mee) 

-Tijdreizen (Interessant voor later)

Nadelen van alle skills (Op volgorde)

-Er komt dan zwarte rook om hem heen

-Hij ziet er dan enorm bleek uit

-Het veranderd de toekomst.

Vampire Secrets *GESTOPT*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu